Laptop Acer Aspire 1700 upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinodanada

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
BIOS toegewezen videokaart-geheugen verhogen???

Hallo. Weet iemand hoe ik in het BIOS het toegewezen videokaart-geheugen zou kunnen verhogen???

Laatst bewerkt:
Dat kan meestal niet.

Je zult dus contact moeten opnemen met ACER of het mogelijk is.

Wel kan je het geheugen en harde schijf zelf (laten) opwaarderen zonder problemen.

Dat kan meestal niet.

Je zult dus contact moeten opnemen met ACER of het mogelijk is.

Wel kan je het geheugen en harde schijf zelf (laten) opwaarderen zonder problemen.

Maar dan zit ik nog steeds met dat lage video:(

Is er geen externe mogelijkheid voor een video upgrade????

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dan zit ik nog steeds met dat lage video:(

Is er geen externe mogelijkheid voor een video upgrade????

Nee, op het moment nog niet. Althans, niet voor de zwaardere grafische toepassingen.

Je kan misschien in het BIOS het toegewezen videokaart-geheugen kunnen verhogen naar bijv. 128mb, maar dit wordt van je interne geheugen afgehaalt.

Als het kan, moet dat vermeldt staan in de handleiding die bij de laptop hoort.

:(

Hmmm dat wor zoeken dus hahahaha.

Ik zet wel ff een nieuwe vraag hiero denk dat dat sneller gaat ;) enne bedankt he.:thumb:

BIOS toegewezen videokaart-geheugen verhogen???

Hallo weet iemand hoe ik in het BIOS het toegewezen videokaart-geheugen zou kunnen verhogen????

Dus niet, je vraag is samengevoegd, dit gaat prima in één topic.

Hmm nouzeg das mooi

nou ken niemand zien dat ik dat wil weten en denken ze alleen maar dat ik die ouwe vraag wil weten
:(

Dat valt wel mee hoor, er zijn erg veel mensen die hier op klikken. (Nieuwe berichten).
Door een reactie te plaatsten bump je je vraag weer.

De bedoeling is dus, dat wij proberen te achterhalen via het downloaden van de manual, hoe dat ingesteld moet worden, terwijl je dat ding zelf hebt, maar geen moeite wil doen om daarin te kijken, begrijp ik dat zo goed?

Neeee

Dat heb je helemaal mis, als ik een manuel had dan was dat perfect geweest maar die heb ik niet. Maar even goed bedankt.

Tis oook wel t makelijkste om van het slechtste uit te gaan NIET TOCH ;):confused: Jammer erg Jammer

Goh moeilijk hé even op acer.nl gekeken en hoppa de handleiding.
Nu moet ik zeggen dat Acer niet echt duidelijk is met de link naar de dowloadsectie. Misschien voortaan even iets genuanceerder reageren?

In ieder geval biedt de handleiding geen informatie met betrekking tot de instellingen van het bios.
Ik zou gewoon even kijken onder de geavanceerde optie of onboard devices, daar is meestal de grafische kaart wel te vinden en eventueel hoger in te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan