laptop acer aspire 1800 windows xp zonder stuurprogramma's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

radelooslaptop

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2014
Berichten
18
Ik heb een laptop en er staan geen stuurprogramma's erop dus geen geluid, wifi, netwerkkaart etc.
ik had een cd met al die programma;s erop maar die ben ik dus kwijtgeraakt.
Is er mogelijkheid dat ik zonder cd toch kan installeren? via een usb-stick misschien
 
Ja, gewoon met de machine waarop je nu op de Helpmij bent bij Acer de (JUISTE!) stuurprogramma's downloaden en idd. op USB zetten, dan kopieren naar de laptop, vervolgens (indien nodig eerst uitpakken en dan) installeren.
 
Oke, dus op de website van Acer zelf? ik heb wel realtek geinstalleerd en zoals je zei uitgepakt :)
 
Het is gewoon dringend aan te raden eerst bij Acer naar de juiste machine te gaan (de jouwe dus) en dáár vanaf de ondersteuningspagina voor JOUW machine de drivers / stuurprogramma's te downloaden voor JOUW machine.

Download je 'zomaar' willekeurige software (drivers / stuurprogramma's) vanaf de Acer website dan is de kans aanzienlijk dat het niet de goede zijn.
 
Oke hartstikke bedankt ik ga ze gelijk downloaden en uitpakken, en op de usb plaatsen en alles installeren.

Hoop dat het lukt, bedankt

maar moet ik ze eerst uitpakken voordat ik ze op usb plaats of kan ik ze gewoon erop plaatsen en daarna uitpakken op de Acer laptop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Da's theoretisch lood om oud ijzer, met dien verstande dat de ruimte op een usb stick wel eens té beperkt zou kunnen zijn om alles (uitgepakt) te kunnen bevatten. Daarnaast zou het zomaar kunnen dat door het unzippen een driver zichzelf gelijk wil gaan installeren en dat kan dus niet op een usb stick. Daarom is de beste methode om de hele handel naar de hdd te kopiëren en dan pas uit te pakken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan