Laptop Acer Aspire 5633 WLMi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathalie.D

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hoi , wie weet waar ik de webcam software kan downloaden voor de Acer Aspire 5633 WLMi op windows 7

Groetjes

Nathalie

Allereerst: ik hoop dat je een 32 bits versie van Windows 7 hebt geïnstalleerd, want 64 bits versies worden sowieso niet ondersteund door Acer.

Op de site van Acer kan ik drivers voor 3 type webcams vinden, wat waarschijnlijk inhoud dat Acer dezelfde laptop met verschillende webcams leverde. Als je niet precies weet welke je hebt zit er niets anders op dan ze 1 voor 1 uit te proberen.
Driver webcam Bison (direct download)
Driver webcam logitech (direct download)
Driver webcam Suyin (direct download)

Merk op dat dit eigenlijk de Vista 32-bits drivers zijn, officiële ondersteuning van Windows 7 is er niet. Echter werkt 9 van de 10 keer ook gewoon de Vista driver, eventueel geïnstalleerd in compatibility modus.

Mochten deze het niet doen dan is er ook nog altijd de Acer Crystal Eye webcam driver.
Ik hoor verschillende verhalen over windows 7 en webcam drivers voor acer. De ene zegt ga voor de Suyin Driver en anderen weer de acer crystal eye driver.

Vergeet niet de drivers te uninstallen voordat je een nieuwe installeert

hoi , nou ik heb ze geinstalleerd gehad allemaal en hij zegt dat hij geinstalleerd is maar onde skype werkt hij geen camara gevonden :(
Zie hem in apparaatbeheer als OrbiCam staan , het ins Windows 7 32 bits

Bedankt voor jullie hulp zover

Groetjes

Nathalie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan