Laptop advies (mediagebruik - 600 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

spongie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Ik dacht in eerste instatie aan deze: Sony VAIO VPC-EC3M1E/BJ. Helaas blijkt hij 900 euro te zijn.

Nu zit ik erg te denken aan deze MSI: MSI CX720-026NL.
http://nl.hardware.info/productinfo/105568/msi-cx720-026nl#tab:specificaties

Of een MSI CR720 (maar ik weet niet precies welke).

Mijn oude desktop computer verkoop ik door aan een kennis.

Ik heb een laptop nodig (momenteel ongeveer een half jaar voor thuisgebruik) en daarna ook om mee te nemen voor andere zaken.

- Moet aan te sluiten zijn aan een HD tv zodat ik films van de laptop op de tv kan kijken (HDMI)
- Moet goed films kunnen afspelen op de laptop zelf
- Het liefst zou ik ook enkele spellen willen kunnen spelen. Denk hierbij aan de nieuwe Shogun Total War volgend jaar. Denk hierbij niet aan Call of Duty games.

Als budget wil ik het bescheiden houden omdat ik na anderhalf jaar een nieuwe (goede) zal willen kopen. Zo rond de 500 - 600 euro zou dus mooi zijn.

Ik wil dus wel wat met mijn laptop kunnen doen, behalve alleen internetten. Films en opslaan van grote bestanden (downloaden) hebben de prioriteit.

Over MSI heb ik enkel goeds gehoord, een kennis heeft ook een MSI laptop.

Zouden jullie mij kunnen adviseren of dit inderdaad een goede keuze laptop is, of dat er voor ongeveer hetzelfde geld toch een beter aanbod is?

Alvast bedankt,

Goedenavond,

Misschien is deze een optie wel een 15 inch maar als ik het goed begrijp wil je hem later mee kunnen nemen dat gaat met deze wat beter ;) voor de rest is hij net even beter als de msi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan