laptop advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianmunters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
hoi, ik hem op zoek naar een laptop waar foto programma waar je foto boeken mee kan maken goed en vlot op draait. verder zal er mee gesurft worden.

mijn budget is tot €400 ongeveer.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met dat budget zul je altijd een kleine compromis moeten maken. Aan de andere kant, bijna elke moderne laptop is min of meer geschikt om dit redelijk uit te voeren.

De grafische kracht in die groep is eigenlijk altijd hetzelfde, dus belangrijke verschillen zijn vooral geheugen, opslag, processorsnelheid en schermgrootte.

De krachtigste laptop, puur gekeken naar processorkracht, in je budget die ik kon vinden is deze:

http://www.saturn.nl/mcs/product/PA...40&referer=tweakers.net&product_code=88969336

De processor in de laptop die ik aandroeg is ongeveer 3x zo snel als de processor in de laptop van BOL. De laptop van bol heeft een iets groter scherm en iets meer opslag

Zoals ik al aangaf in mijn eerste post, het is stuivertje wisselen tussen scherm, processorkracht en opslag. Als de computer vooral "snel" moet zijn is mijn voorbeeld dus 3x zo snel. Als dat niet belangrijk is en vooral een groot scherm op de eerste plaats komt kun je een laptop als van bol overwegen.

En de opslag die in de door jou getipte laptop zit is dat een beetje voldoende voor een zeg maar huis tuin en keuken laptop.

Het valt me ook op dat deze laptop bij andere aanbieders veeeeel duurder is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, ik heb geen inzicht op de correcte prijs en/of eventuele acties, maar het is inderdaad een mooie aanbieding als de prijs klopt ;)

320 gig is voor de meeste mensen die geen spelletjes spelen wel voldoende

oké top! bedankt voor je reacties voor nu en als ik nog vragen heb hoor je het wel

toch fijn dat er mensen zijn die verstand hebben van computers hihi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan