meilliyon
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 sep 2004
Ik heb sinds een aantal weken een nieuwe laptop., en ik ben er hartstikke blij mee, maar nu ineens zat ik vandaag op bed, tv te kijken tegelijkertijd dat ik aan het internetten was. maar nu is het zo, er zit infrarood op en nu heeft mijn pc mijn tv de opdracht gegeven van zwart beeld, nou denk ik gewoon dat de contrast weg is ofzo.
weten jullie of er een programma is dat ik met mijn laptop mijn tv kan terug zetten?
en dus welleswaar een afstandsbediening van mijn pc maak.
ik heb wel een afstandsbediening, maar dat is alleen voor kanalen wisselen en volume
ik heb namelijk die2dehands gekregen , en het is best een oud onbekende merk, en de universiele afstandsbedieningen van tegenwordig gaan er niet echt mee samen. maar als iemand een oplossing heeft?
ik heb nu wel de infrarood uitgezet
niet dat het nog veell nut heeft
weten jullie of er een programma is dat ik met mijn laptop mijn tv kan terug zetten?
en dus welleswaar een afstandsbediening van mijn pc maak.
ik heb wel een afstandsbediening, maar dat is alleen voor kanalen wisselen en volume
ik heb namelijk die2dehands gekregen , en het is best een oud onbekende merk, en de universiele afstandsbedieningen van tegenwordig gaan er niet echt mee samen. maar als iemand een oplossing heeft?
ik heb nu wel de infrarood uitgezet