laptop als server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij helemaal ingesteld is, heeft iedereen dus ook een eigen account op de server? Lees je anders even in, systeembeheerders van de windows servers hier worden regelmatig bijgespijkerd met cursussen etc, dus het lijkt me sterk dat jij er eentje in een middag even eentje optuigt. Ik denk dat er op dezelfde plek waar jij windows server "gekocht" hebt ook wel wat ebooks te vinden zijn?

ik heb geen server gekocht maar ik heb wel al verschillende gebruikers aangemaakt en het moet mogelijk zijn om via een externe computer er op in te loggen

maar ik kom er niet achter hoe

De meeste boeken staan ook online,
nu je via Windows verder gaat word het voor mij moeilijker,
ik gebruik 99% Linux dus succes.

Wel zul je hier meer hulp vinden en gebruik zoeken eens want ik vond over servers diverse eerdere berichten en die oude met vraag en antwoord doorlezen zou wel eens de oplossing kunnen zijn.

Ik ga niet met knippen en plakken want dan mis je de namen, en deze oude vragenstellers hebben meer ervaring met jou Windows server dus als je die een bericht stuurde of hierop reageerde zodat ze een mailtje kregen kom je vermoedelijk verder.

Succes.

ik heb wel al verschillende gebruikers aangemaakt en het moet mogelijk zijn om via een externe computer er op in te loggen

maar ik kom er niet achter hoe

Dan zul je eens de antwoorden in dit topic moeten doorlezen: NIET.:rolleyes:

Blijkbaar gaan mijn reacties er niet in en heeft het dus geen nut je verder te helpen. Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan