Laptop beeld erg laag

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Ik heb op en Asus Pro76Sseries Windows 8 geinstaleerd.
eerst werkte alles goed en ik heb de Laptop uitgezet.
Na een paar uur heb ik hem weer aan gezet en de beeld was heel erg donker (vanaf de begin dus zlf d bios was pik donker), zo donker dat ik bijna niets kon zien.
Nu heb ik hem op een externe beeldscherm aangsloten.

Weet iemand hoe ik de beeld terug goed kan zetten?

Alvast bedankt

Hallo Wakmen.

Controleer of de helderheid van het beeldscherm op maximum staat. Hiervoor dient er meestal een toets combinatie ingedrukt te worden. Deze verschilt van laptop tot laptop dus ik kan je niet de exacte toets combinatie zeggen. Kijk in de handleiding van de laptop hiervoor.

Of probeer deze eens. Schakel de laptop uit, verwijder de batterij en houd de aan/uit knop een halve minuut ingedrukt. Sluit dan alleen de stroomadapter aan en probeer de laptop op te starten. Wellicht lost dit het op.

En hier nog een work arround. Klikje

Ooo Manamana hoe kan ik jou bedanken? :) Eerst dacht ik dat de inverter defect is. Maar na de batterij verwijderd te hebben en de aan\uit knop halve minuut ingedrukt te hebben werkt de beeldscherm weer.

Heel erg bedankt Manamana!!!

Dat is natuurlijk een hele leuke reactie. :) Dankjewel en graag gedaan. Heel erg tof dat het is opgelost. En wellicht weer tot een volgende keer op help mij. Groeten Manamana.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan