Laptop beeld te klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

DMO

Banned
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
22
Hallo allemaal,

ik heb zojuist een nieuwe laptop gekregen, alleen heb ik er 1 probleem mee. Mijn beeld is niet verdeeld over de hele scherm. Ik kan alleen maar een klein stukje in het midden zien.. Kan iemand mij helpen, ik zou de beeld graag helemaal terug willen krijgen..;) danku !
 
een groot beel over de hele scherm is natuurlijk altijd beter, en by the way ik heb een DeLL pentium IIII 1.79 Ghz en 256 Mb ram !
 
geen mensen die me willen helpen??? ik moet het snel hebben, heb het namelijk nodig!
 
oke heb je al gekeken bij de instellingen van het beeldscherm of de resolutie goed staat, of bij de vormgeving?

is daar misschien iets veranderd of verkeerd ingesteld?
 
Ja, ik krijg hem weer op normale scherm grote aleen de kwliteit is dan heel erg slecht, zoals me achtergrond die ziet er dan heel wazig uit, heb je misschien ook nog een andere manier?
 
oh zo ja dat probleem heb ik zelf ook nog had hetzelfde eerst ook met klein scherm plaatjes zage er mooi uit maar toen ik hem groter maakte werde de plaatjes heel erg wazig, heeft met de pixels te make. ik heb zelf effe een nieuw beeldscherm gekocht 17' tft stuk beter beeld:D je kan er zo volgens mij niks aan veranderen.

sorry :confused:
 
Probeer eens de laatste videodrivers te downloaden van die videokaart bij de fabrikant van de website.

Kans bestaat dat windows nu een standaard driver heeft geinstalleerd en dan bestaat de kans dat het beeld niet goed is
 
Hoi !

Kijk es bij: rechtsklikken bureaublad - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - bureaubladachtergrond.

Onderaan kun je kiezen welke weergave je wilt.

Staat daar "spreiden" ingesteld ??

Greetz,

Harry.
 
Bedacht mij net nog dat je ook even moet kijken op welke resolutie je hem zet. Elke laptop heeft meestal maar 1 resolutie waar hij een scherp beeld geeft. Standaard zet Windows hem meen ik op 800x600 en dan is mij beeld ook niet goed van mijn breedbeeld laptop. Alleen op 1280x800 is hij scherp.

Even met het schuifbalkje spelen en testen of het dan beter wordt.
 
Oeps, :rolleyes: jullie zaten er allemaal naast..

gewoon voor de mensen die ook die probleem hebben:

Er staat een FN knop op de toetsenbord, klik daarop en dan op Font, oftewel F7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan