Laptop beeldscherm lijkt kapot ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

oply

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
46
ik was rustig online aan het gamen tot plotseling mijn beeldscherm werd vervormd, verkleurd, en er kwamen overal paarse puntjes ...

[smallIMG]http://i39.tinypic.com/10nc9yw.jpg[/smallIMG]

Help?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat zijn de temperaturen? Dit is namelijk je grafische chip die niet lekker werkt.
 
Ik heb je afbeelding even kleiner gemaakt, nu blijft de pagina lay-out normaal. Lijkt inderdaad een videokaart temperatuur probleem.

Kijk eens met PCwizard naar de temperaturen;
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
 
Wederom de afbeelding grote aangepast, maar nu ook klikbaar gemaakt. Klik op de knop "Aanpassen" van je bericht om te zien hoe ik dat gedaan heb. Niet iedereen heeft een grote monitor.
 
Geen schrikbarende temperaturen hoor voor een laptop. Heb je de ventilatie openingen al eens schoon geblazen?
 
neen maar de ventilator is vrij vanonder. hijs staat op verhoogde stukken (zoals een laptop standaard) *moet ik dat doen dan? zo ja hoe moet ik hem dan schoonmaken? het is een laptop :confused:
 
Kijkl, 72 graden videokaart en de stippen komen weer.
Toch even ventillatie schoonmaken.
Laptop open sleutelen.....
 
op 66 graden waren ze er ook al ... en heb hem schoongemaakt maar zonder resultaat
 
hoe oud is je laptop als hij in de garantie zit effe terug brengen en dan laten repareren.
bent je laptop 3 weken kwijt.
probeer ook eens je driver te updaten
succes:thumb:
 
hoe oud is je laptop als hij in de garantie zit effe terug brengen en dan laten repareren.
bent je laptop 3 weken kwijt.
probeer ook eens je driver te updaten
succes:thumb:

1 jaar, heb drivers en zo geupdate verwijderd, andere geprobeerd, allemaal zelfde.. geen succes :/
 
heb je nog garantie op de laptop omdat hij pas 1 jaar oud is meestal heb je 2 jaar garantie.
anders gewoon ter reparatie terug brengen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan