laptop beeldscherm problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesfelix

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Het beeldscherm van mijn HP laptop NX6110 valt regelmatig uit en is dus zwart terwijl het programma gewoon functioneert. Een maand of vier geleden is dit hersteld door de verkoper (via ebay :( gekocht). Deze zegt de backlight vervangen te hebben. Nu weer hetzelfde probleem, alleen is het probleem niet steeds aanwezig. als ik de laptop uitschakel, de netvoeding er afhaal en de batterij loskoppel, dan doet hij het daarna weer (een tijdje). Het kan dus ook iets anders zijn volgens mij, maar wat? Wie weet raad?

backlight

hoi,
ik heb helaas het zelfde probleem met de backlight en vraag me af of er meer mensen zijn die problemen hebben met de HP nx 6110 want die van mij en die van een colega (de zelfde laptop) hebben al diverse problemen gehad beide nieuw mainboard 1x nieuwe accu .
bij de laptop`s zij 1,5 jaar oud.
ik hoor het graag.
groet John.

Waarschijnlijk is het iets van HP want ik heb ook hetzelfde gehad met een laptop HP Pavilion na ongeveer een half jaar. Alles functioneerde gewoon en de alleen de backlight in het scherm viel weg. Ik heb hem teruggebracht voor reparatie omdat er nog garantie op zat, vanaf die tijd geen problemen meer. Helaas heb ik niet gevraagd wat nu precies het probleem is geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan