laptop beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultra28

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2011
Ik heb een laptop waar je strepen door t tekst heen ziet zoals in de afbeelding hieronder. Ik heb het aangesloten op een een extern beeldscherm en hebt gewoon perfect beeld.
fotoky.jpg

wat is het probleem.??

er lopen ook strepen in je beeldscherm zo te zien mischien dode pixels

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

De laptop is mogelijk een keer teveel gevallen waardoor het scherm kapot is (contacten aan de zijkant losgeraakt),maar vaak zie je dit wanneer de flatcable welke via één van de scharnieren naar het scherm loopt een breuk heeft.
In dat laatste geval zie je soms verbetering als je het scherm wat heen en weer beweegt.

İk denk ook dat het de kabel is want ik heb mijn
Cpu vandaag vervangen toen ik eerste keer had opgestart had ik goed beeld maar omdat bepaalde knoppen niet werkte had ik de laptop opnieuw uitelkaar gehaald daarna kreeg ik die strepen op t beeld

Tja... dan misschien toch nóg maar een keer uit elkaar nemen en de flatcable inspecteren/vastdrukken....

dat heb ik al geprobeerd maar geen succes. misschien nog een x proberen;):confused:

of een nieuw beeldscherm bestellen en anders moet je verder gaan op je monitor

nee een nieuw scherm kost veel duurder ik heb al een kabel gevonden voor 20 euries

Ik heb een nieuw kabel geprobeerd maar geen succes zal toch de beeldscherm of inverter zijn.????
hier heb ik wat meer foto's
foto1fh.jpg

Laatst bewerkt:
Als de inverter kapot is heb je helemaal geen (licht in het) beeld, of het scherm gaat even aan en dan onmiddelijk weer uit.
De foto's zijn helaas niet zichtbaar.... maar als het er net zo uitziet als de eerste foto's lijkt het heel sterk op de aansturing van het beeldscherm (de interval tussen de uitgevallen beeldlijnen).

inmiddels heb ik een ander scherm gekocht getest op een ander laptop het werkt maar als ik het nu aansluit op mijn eigen laptop heb ik hetzelfde probleem als hierboven (strepen door t scherm etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan