Laptop bestanden redden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kampie18

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Ik heb een probleem. Mijn Acer laptop start op met de volgende foutmelding:

Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: \\WINDOWS\\system32\\config\\system U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies \'R\' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.

Nu heb ik een herstelschijf maar dan verlies ik al mijn bestanden...
Kan ik mijn laptop met mijn desktop verbinden om deze bestanden terug te krijgen??? Of op een andere manier mijn bestanden redden?

Ja ik heb dus het probleem dat het een OEM versie is dus aan microsoft heb ik dan niks en wat Knoppix cd of een cd van BartsPE is dat weet ik niet....

Nou echt veel hulp is hier ook niet te vinden dat is zonde...
Het is me inmiddels al gelukt

Windows\system32\config\system

Ik heb dit zelfde probleem en ook geen windows CD;

ik krijg de foutmelding:

Windows XP kan niet worden gestart omdat het volgende bestand ontbreekt of is beschadigd: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM

en ik kan niets meer met mijn laptop... Kun jij me vertellen hoe je het hebt opgelost??(of iemand anders natuurlijk), de oplossingen die ik op deze website vindt zijn allemaal met windows Cd en die heb ik dus niet.

Alvast bedankt!

Groeten,Bart

Eyy je hebt wel een cd waarmee je alles kan terugzetten naar beginstaat? Het probleem is dat je dan je bestanden wil redden. Ik heb een BartPe cd gemaakt en die geboot met me laptop. Je kiest setup en zet daar de cdrom drive boven de harddisk. Dan start er een ander soort programma op en kun je je bestande van je C naar je D schijf zetten. Vervolgens zet je alles terug naar originele staat en sleep je alles van de D naar de C schijf. En dan voortaan backuppen;)

Je moet de BartPe cd wel maken op een andere PC ;) Hier de site met verdere uitleg: http://www.nu2.nu/pebuilder/
Laat weten hoe het is gegaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan