Laptop bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stolwijk_a

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Berichten
33
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem. De laptop van mijn moeder, een toshiba van een jaar of 4 oud bevriest met regelmaat. Met bevriezen bedoel ik het volgende, als ze aan het werk is met een programma (bijna altijd lichte programma's) kan van het ene op het andere moment de computer stoppen met reageren. De muis beweegt nog wel maar als je ergens op klikt gebeurd er niks. Als ik vervolgens in taakbeheer kom door ctrl alt del in te toetsen, en dit scherm open houdt, dan werkt ineens alles wel weer.

Hebben jullie enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Graag jullie reacties!
 
Ja dit heb ik al eerder geprobeerd, verder kwam ik terug voor kerst en merkte dat hij erg langzaam was dus heb gisteren xp opnieuw geinstalleerd. Dat is ook de rede dat ik de vraag post, omdat hij hierna nog steeds hetzelfde probleem had.

Iemand anders een idee?
 
Installeer CCleaner is. Dit is een betaalt programma, maar ben ervan overtuigd dat je er ook gratis aan kunt komen ;) Als je dat geinstalleerd hebt, moet je het opstarten en niks veranderen aan de vinkjes. Die staan al goed. Dan klik je op analyseren en als hij daarmee klaar is op opschonen.

Hopelijk werkt het!
 
Laatst bewerkt:
Probeer inderdaad CCleaner eerst eens. Dit kan je gewoon gratis downloaden als je even op google zoekt. En ook belangrijk is om gelijk alle Windows updates binnen te halen, want je bent erg vatbaar voor virussen e.d. na een schone installatie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan