Laptop blaast hard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsiexxl

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Berichten
36
hey,


sinds kort als ik een online spel speel op mijn laptop (dell studio 1555)
begint hij hard te blazen, als ik dan uit het spel ga, houd het op,

het is ineenkeer komen opzetten..

kan iemand me helpen ?
 
waarschijnlijk is dat spel groot en moet de computer goed nadenken. Daardoor heeft ie meer koeling nodig waardoor de ventilator gaat draaien. Heb ik ook vaak als ik met zware games bezig ben. Hier kun je niks aan doen
 
Zoals pilootnour5 al zegt, de processor en gpu zijn zo bezig dat ze veel warmte produceren waar je laptop op reageert door harder te koelen.

Dit is volstrekt normaal, mocht je vinden dat de laptop teveel 'pompt' kun je proberen met een stofzuiger de uitlaat schoon te zuigen. Eventueel (als de garantie is vervallen!) openen en binnenkant ook schoonmaken.
 
dat openmaken durf ik niet echt, Ik speelde het spel "crossfire" eerste 3/4 weken deed 'ie het gewoon normaal, en op een gegeven moment begon hij hard te blazen, ik zal het morgen even met de stofzuiger proberen:)
 
als dat neit werkt....

als dat niet werkt kun je nog defragmenteren daardoor ruim je je pc op en hoeft hij minder vermogen te leveren dus minder te blazen of doe schijfopruimen of alle bei dit moet een stuk schelen en je krijgt wat meer gb vrij op je schijf/schijven
 
als dat niet werkt kun je nog defragmenteren daardoor ruim je je pc op en hoeft hij minder vermogen te leveren dus minder te blazen of doe schijfopruimen of alle bei dit moet een stuk schelen en je krijgt wat meer gb vrij op je schijf/schijven

hey, dat met de stofzuiger hielp, maar nu heb ik een ander probleem...

namelijk, mijn laptop loopt om de 30 min vast -.-
 
99% kan op virus

ik zou een virus scanner downlaoden: avg 9.0 free edition werkt ook tegen trojan horsen en die teering zooi
 
zal wel helpen???

jonge dan MOET je probleem weg zijn!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan