Laptop BSOD

Status
Niet open voor verdere reacties.

OkashiChan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
74
Hoi :)

Ik heb een probleem dat al enkele weken aansleept. Op een gelijkaardig forum had iemand me proberen te helpen, maar uiteindelijk heb ik afgelopen weekend Windows toch opnieuw geïnstalleerd. Het probleem leek weg, en de software die voorheen niet meer wou functioneren werkte wel weer. Alleen... werd mijn muisaanwijzer hierjuist wel plots weer groot. Dus 'ben ik bang' dat ik terug bij af ben.

Iemand een idee waaraan het kan liggen?
 
De hardware van je laptop is beschadigd! Of je hebt last van netwerk hackers
 
Ha eh... deze vraag is van een tijdje geleden, mijn laptop is ondertussen al twee keer 'hersteld' door een Dell-technicus (één keer gewoon bij mij thuis, tweede keer moest ik hem binnendoen), en dit onder garantie. Nu is mijn garantie ondertussen afgelopen en is het een heel gedoe om ze te verlengen. Maar het probleem is dus nog altijd niet afgelopen... Als ik een film wil kijken durft hij blokkeren (zwart scherm, af en toe verschijnen er enkele 'gigapixels', of andere stukjes scherm, alles gaat supertraag,... ), dus ik kijk geen film meer, nu blokkeerde hij over 't laatst toen mijn webcam gewoon op stond. Ik heb er eigenlijk al genoeg van en wil gewoon een nieuwe laptop, maar ga toch eerst proberen mijn jaar uit te doen met deze (dan heeft hij toch tweeeneenhalf jaar gefunctioneerd).

In augustus had de 'in home technician' dus oa mijn moederbord vervangen, maar in september kwam het probleem terug, dus mijn laptop opgestuurd naar Dell, een week later terug gekregen met weer een onderdeel vervangen en schone beloftes. Enfin, het probleem blijft terugkeren. Iemand een idee aan wat dit probleem kan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan