Laptop chiclet keyboard enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowLeopard

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Goedenavond,

Ik heb een Asus N53SV - SZ404V notebook en ben opzoek naar een aantal dingen hiervoor.

1. Een chiclet toetsenbord.
2. En ik wil die rand vernieuwen die rond het laptopscherm zit, op die rand zaten na een week al superveel krassen weet iemand of dat normaal is
aangezien ik er alleen maar een microvezeldoekje overheen heb gehaald. Asus zei ''tja het is een gepolijste rand daar komen krassen op'' vind dat toch een beetje vreemd. :confused:

Hoi

Ik heb de n53 jq een jaar en geen krassen ,dus als je er normaal mee om gegaan ben dan zou ik eens terug naar de winkel gaan.

Bedankt voor je snelle reactie, had een week na dat ik hem gekocht had al naar Redcoon gebeld en die zeggen ''het is een gebruiksvoorwerp dus er kunnen krassen op komen.'' lijkt me toch dat je er een microvezel doekje overheen moet kunnen halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja dat zeker, doe dat ook regelmatig zo niet elke dag alleen doe ik dat niet droog maar met de schermspray . en je hoeft niet te quoten hoor;)

Laatst bewerkt:
Maar aangezien Asus of Redcoon me dus niet kunnen helpen, wil ik zelf een nieuwe omlijsting erop zetten. Enig idee waar je zo'n lijst kan kopen?

Hoi,

Volgens mij is het 1 plaat waar de zwarte rand achter zit tenminste ik denk gezien deze afbeelding dat we dezelfde hebben.

Laatst bewerkt:
Heb net zo'n chiclet toetsenbordje op de kop getikt.
maar nu nog zo'n rand voor rond het scherm, weet iemand de exacte benaming hiervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan