Laptop Clip Retainer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasperDar

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2013
Hallo,

De retainer clips voor mijn spatie op mijn laptop zijn kapot, zou iemand mij kunnen vertellen waar ik nieuwe zou kunnen bestellen? Ik had zelf al een site gevonden maar daar had ik PayPal of Mastercard voor nodig, ik heb beide niet. Mijn laptop is een Asus N56VB S4062H.

Alvast bedankt,
Casper

Laatst bewerkt:
Een heel nieuw toetsenbord zou nogal een verspilling van geld zou zijn, zo'n retainer clip is een hardstikke klein onderdeel van het hele toetsenbord.

Ben ik met je eens maar vaak kun je laptoponderdelen niet ook weer in onderdelen verkrijgen.
Als je bijv. de letter "M" van je toetsenbord kwijt bent zal het zo goed als onmogelijk zijn om alleen die ene letter ergens te bestellen/kopen.
Als je hem zou laten repareren vervangen ze waarschijnlijk ook gewoon je complete toetsenbord en niet alleen de retainer clip.

Welke website had je zelf al gevonden ? (waar je het in je eerste post over hebt)

Groeten Marcel

ok, en welk onderdeel(nummer) is het precies ?
misschien kan ik hem vinden voor je maar dan moet ik wel precies weten welk onderdeel(nummer) het is.

Groeten Marcel

Het is de spatie voor mijn Asus N56VB S4062H. Waar zou ik het onderdeelnummer kunnen vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan