Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo mini Ui en een paar dagen geleden is deze gecrashed. Hij liep vast en toen heb ik de aan/uit-knop ingedrukt en sindsdien kan ik niet verder dan het BIOS-scherm komen. Maakt niet uit welke optie ik kies, ik kom telkens weer terug bij dit scherm. Ik heb toen F8 gedrukt voor meer functies en daar 'Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen' gekozen om de stopfout te kunnen zien. Deze is: UNMOUTABLE_BOOT_VOLUME 0x000000ED (0x86572c08, 0xC0000006, 0x00000000, 0x00000000).
Ik kan maar geen oplossing vinden voor dit probleem en ik heb geen idee hoe je de recovery cd (in dit geval usb) moet draaien als je niet in Windows komt en ik kan hier ook niks over vinden op de site van Fujitsu Siemens. Misschien ook nog belangrijk om te weten is dat ik mn iPod (en een externe muis) via usb aan had gesloten en dat ik denk dat het door iTunes komt dat mn laptop stil bleef staan aangezien ik het volume zachter wilde zetten en toen alles stopte.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Ik kan maar geen oplossing vinden voor dit probleem en ik heb geen idee hoe je de recovery cd (in dit geval usb) moet draaien als je niet in Windows komt en ik kan hier ook niks over vinden op de site van Fujitsu Siemens. Misschien ook nog belangrijk om te weten is dat ik mn iPod (en een externe muis) via usb aan had gesloten en dat ik denk dat het door iTunes komt dat mn laptop stil bleef staan aangezien ik het volume zachter wilde zetten en toen alles stopte.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!