Laptop/desktop zonder software

Status
Niet open voor verdere reacties.
*klikje*

een upgrade setje kost met dual core 130 150 euro ongeveer :D (zie hierboven)

dan moet je wel een kast hdd enzo hebben

En dus gaan ze minder lang mee ofzo? (haha ja ik weet het, ben niet echt een computer genie, maar ja, daarom ben ik ook hier ;))

geeft niks :cool: ja daardoor gaan ze minder lang mee :D maar de spullen die in een laptop zitten zijn er ook net iets beter tegen bestemd ;)

opzich kan een laptop alles, behalve echt goed gamen :(

dus voor u is het veel handiger

alsjeblieft heren, stop met het u-en. ;)

Nou conclusie is dus voor mij een laptop. Ik zal morgen even opzoek gaan en dan plaats ik hier wel een linkje als ik er een gevonden heb, dan kunnen jullie er een critische blik op werpen. Maar voor nu, even snel de ramen en deuren sluiten, want de storm is hier al losgebarsten!

in ieder geval al super bedankt voor de adviesen! :thumb:

graag gedaan ;) als u hem post moeten we dan letten op de algemene specificaties?

of moeten we gewoon zeggen of u er 10 internetpagina's muziek en 5 word documentjes mee kan openen :D?

Nou conclusie is dus voor mij een laptop. Ik zal morgen even opzoek gaan en dan plaats ik hier wel een linkje als ik er een gevonden heb, dan kunnen jullie er een critische blik op werpen. Maar voor nu, even snel de ramen en deuren sluiten, want de storm is hier al losgebarsten!
in ieder geval al super bedankt voor de adviesen! :thumb:
Ga vooral NIET op zoek, maar kijk of de ALDI een Medion aanbieding heeft en koop 'm. Heeft de Aldi dezer weken geen aanbieding, ga dan naar de website van Medion en bekijk daar wat laptopjes.

Ga vooral NIET op zoek, maar kijk of de ALDI een Medion aanbieding heeft en koop 'm. Heeft de Aldi dezer weken geen aanbieding, ga dan naar de website van Medion en bekijk daar wat laptopjes.

ze hebben deze week een desktop 700 euro , met quad core.... dus dan kan hij even vooruit :D

Nou ik heb hem hoor :D

Deze
gaat het dus worden :D denk ik. Wat vinden jullie ervan? bij de media markt kan ik hem kopen zonder software (word speciaal besteld) en daardoor gaat er nog 80€ af! :D

(en ach, toch nog boven de prijs die ik voor ogen had, maar deze ziet er wel erg goed uit volgens mij?)

Laatst bewerkt:
Nou ik heb hem hoor :D

Deze
gaat het dus worden :D denk ik. Wat vinden jullie ervan? bij de media markt kan ik hem kopen zonder software (word speciaal besteld) en daardoor gaat er nog 80€ af! :D

(en ach, toch nog boven de prijs die ik voor ogen had, maar deze ziet er wel erg goed uit volgens mij?)
Mogelijk minder verstandig, het apparaat heeft o.a. shared videogeheugen, een tragere processor, geen losse muis die meegeleverd wordt, een harddisk die slechts de helft aan opslagcapaciteit biedt, géén DVI aansluiting én een veel kleiner beeldscherm.

Tip: print de specificaties van beide eens uit en leg ze naast elkaar.

Laatst bewerkt:
Mogelijk minder verstandig, het apparaat heeft o.a. shared videogeheugen, een tragere processor, geen losse muis die meegeleverd wordt én een veel kleiner beeldscherm.

hmm, weet je wat, ik ga even kijken of ik die van jou zonder software kan krijgen, als dat zo is, dan zal ik hem even serieus overwegen.

Het is niet die van 'mij', laat ik dat voorop stellen. Het zijn jou centen en ik kan slechts een mening geven over de laptop die jij beoogt én daar dan de verschillen in aangeven tegenover een laptop die 'slechts' 90 tientjes meer kost.
Idd. als je dat ding zonder software kunt krijgen (kijk nog eens naar mijn bericht, ik heb het 2x aangepast met steeds meer verschillen die ik ontdekte) heb je qua specificaties een oneindig leuker dingetje. Met name het shared videogeheugen gáát je op enig moment irriteren. (traagheid van de machine)

Laatst bewerkt:
Het is niet die van 'mij', laat ik dat voorop stellen.
Nee dat snap ik, maar ik bedoelde dus: de pc die jij aangaf.

Het zijn jou centen en ik kan slechts een mening geven over de laptop die jij beoogt én daar dan de verschillen in aangeven tegenover een laptop die 'slechts' 90 tientjes meer kost.
nou raad eens, ik heb hem al gekocht! bij mediamarkt. Als het goed is krijg ik hem van de week opgestuurd!

Echt super bedankt allemaal voor de adviesen ed! :D
Ik heb zo het idee dat ik zonder jullie een pc had gekocht die ik over een half jaartje weer moest vervangen ofzo... Dus bedankt allemaal!!

De Medion 17" Akoya P7610 :D. En idd zonder OS. Daarom krijg ik hem ook van de week pas, en kon ik hem nu niet meteen menemen ;)

50€ goedkoper omdat het zonder OS is. (hij was nmlk €30 duurder, en dat zonder OS is 80€ goedkoper)

Jij bent spekkoper! Let er wel op dat ze de cd met drivers erbij leveren...........! Die kan snel vergeten worden...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan