mastermindzh
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 dec 2008
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<.....>
maar laptops worden wel warmer dan een pc(gemiddeld)
En dus gaan ze minder lang mee ofzo? (haha ja ik weet het, ben niet echt een computer genie, maar ja, daarom ben ik ook hier)
Ga vooral NIET op zoek, maar kijk of de ALDI een Medion aanbieding heeft en koop 'm. Heeft de Aldi dezer weken geen aanbieding, ga dan naar de website van Medion en bekijk daar wat laptopjes.Nou conclusie is dus voor mij een laptop. Ik zal morgen even opzoek gaan en dan plaats ik hier wel een linkje als ik er een gevonden heb, dan kunnen jullie er een critische blik op werpen. Maar voor nu, even snel de ramen en deuren sluiten, want de storm is hier al losgebarsten!
in ieder geval al super bedankt voor de adviesen! :thumb:
Ga vooral NIET op zoek, maar kijk of de ALDI een Medion aanbieding heeft en koop 'm. Heeft de Aldi dezer weken geen aanbieding, ga dan naar de website van Medion en bekijk daar wat laptopjes.
ze hebben deze week een desktop 700 euro , met quad core.... dus dan kan hij even vooruit![]()
Mogelijk minder verstandig, het apparaat heeft o.a. shared videogeheugen, een tragere processor, geen losse muis die meegeleverd wordt, een harddisk die slechts de helft aan opslagcapaciteit biedt, géén DVI aansluiting én een veel kleiner beeldscherm.Nou ik heb hem hoor
Deze
gaat het dus wordendenk ik. Wat vinden jullie ervan? bij de media markt kan ik hem kopen zonder software (word speciaal besteld) en daardoor gaat er nog 80€ af!
(en ach, toch nog boven de prijs die ik voor ogen had, maar deze ziet er wel erg goed uit volgens mij?)
Mogelijk minder verstandig, het apparaat heeft o.a. shared videogeheugen, een tragere processor, geen losse muis die meegeleverd wordt én een veel kleiner beeldscherm.
Nee dat snap ik, maar ik bedoelde dus: de pc die jij aangaf.Het is niet die van 'mij', laat ik dat voorop stellen.
nou raad eens, ik heb hem al gekocht! bij mediamarkt. Als het goed is krijg ik hem van de week opgestuurd!Het zijn jou centen en ik kan slechts een mening geven over de laptop die jij beoogt én daar dan de verschillen in aangeven tegenover een laptop die 'slechts' 90 tientjes meer kost.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.