Laptop doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowanvdgraaf

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
Beste Helpmij'ers

Ik heb een laptop en ik wordt er hopeloos van.
De laptop start niet meer op na waarschijnlijk een virus de eerste keer kon ik dit herstellen met de tool van windows zelf nu gaat dit niet meer. Ik kan niets meer cd's worden wel geboot tijdens het opstarten maar wanneer ik een optie wil uitvoeren gaat dit niet. Windows cd's worden ook niet meer aangenomen en als ik windows op een USB-Stick zet werkt het ook niet hij blijft hangen bij Windows is loading files of starting windows.
In het bios scherm wordt de HDD niet herkend. Ik denk daarom dat de HDD kapot is. In iedergeval kan ik dus niets doen om te repareren, diverse recoverycd's werken ook niet en linux en ubuntu cd's werken ook niet. Het betreft hier een Acer laptop met het type 7520G.

Hierbij wil ik u alvast bedanken voor de hulp

Groet en een fijne zondag. :D

Laatst bewerkt:
Als de harde schijf kapot is is de enige oplossing er een nieuwe harde schijf inzetten..
Als je nog garantie hebt, op laten halen door ups/acer

Kan het niet gewoon zijn dat je schijf in de war is?

Heb je misschien in Schijfbeheer gezeten en daar iets mee gedaan? Had dat probleem laatst zelf ook, ik kon Windows instaleren wat ik wilde maar hij vond de bestanden steeds niet. Dat kwam omdat de schijf in de 'war' was.

Dit probleem is vaak erg moeilijk op te lossen, maar je kunt natuurlijk altijd even langs de fabrikant als je nog garantie hebt :p

Kan het niet gewoon zijn dat je schijf in de war is?

Heb je misschien in Schijfbeheer gezeten en daar iets mee gedaan? Had dat probleem laatst zelf ook, ik kon Windows instaleren wat ik wilde maar hij vond de bestanden steeds niet. Dat kwam omdat de schijf in de 'war' was.

Dit probleem is vaak erg moeilijk op te lossen, maar je kunt natuurlijk altijd even langs de fabrikant als je nog garantie hebt :p

Je schijf "in de war":o:o:o:o

Met een koppelstuk,op je HD, in een ander Pc hangen.op Slave.

Met de Hd van PC kun je dan verder werken.

Misschien kun je dan ook andere dingen erst doen.
Virusscan.en andere opties.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan