Mijn dochters laptop doet het opeens niet meer. Als je hem aanzet gaan wel de lampjes aan van de accu, geluid e.d. maar niet het lampje van de harde schijf. Het beeldscherm blijft zwart. Je hoort ook geen enkel geluid. De dvd-speler draait ook gewoon als je er een dvd-tje in doet maar er gebeurt niks.
Het is een hp presario V6000.
Nu is dit niet de enige laptop waar problemen mee zijn. Er zijn nog 2 van deze laptops in huis (2 andere kinderen) en die kunnen ineens niet meer op draadloos internet. Als ik kijk in apparaatbeheer staat er wel een netwerkkaart maar geen broadcom netwerk adapter 802.11 wat er wel in zit maar nu niet meer te vinden is. Op de computer is een programma geinstalleerd "hp wireless assistent" die je kan gebruiken om wireless in te stellen enz. Maar dit programma is ook niet meer te openen. Ik heb dit programma opnieuw bij hp gedownload en geprobeerd te installeren op deze 2 laptops maar hij installeer het niet. Hij breekt de installatie af.
Wat kan hier aan de hand zijn. Ik vind het teveel toeval dat het op 2 laptops is. Kan dit door een virus zijn? Het lijkt wel of er geen netwerk adapter meer inzit, maar die zitten er wel degelijk in. A
Specificaties van alledrie de laptops:
# Available with AMD Turion 64 X2 and Mobile or AMD Sempron™ processors(1,4,5)
# NVIDIA GeForce Go 6150 graphics and NVIDIA nForce® Go 430 chipset
# Microsoft® Windows® Vista
# integrated wireless support(9) for 802.11 b/g,
Hopelijk heeft iemand een idee want het zijn nu wel 3 laptops
en als ik ze alledrie moet laten repareren pfffffff
Het is een hp presario V6000.
Nu is dit niet de enige laptop waar problemen mee zijn. Er zijn nog 2 van deze laptops in huis (2 andere kinderen) en die kunnen ineens niet meer op draadloos internet. Als ik kijk in apparaatbeheer staat er wel een netwerkkaart maar geen broadcom netwerk adapter 802.11 wat er wel in zit maar nu niet meer te vinden is. Op de computer is een programma geinstalleerd "hp wireless assistent" die je kan gebruiken om wireless in te stellen enz. Maar dit programma is ook niet meer te openen. Ik heb dit programma opnieuw bij hp gedownload en geprobeerd te installeren op deze 2 laptops maar hij installeer het niet. Hij breekt de installatie af.
Wat kan hier aan de hand zijn. Ik vind het teveel toeval dat het op 2 laptops is. Kan dit door een virus zijn? Het lijkt wel of er geen netwerk adapter meer inzit, maar die zitten er wel degelijk in. A
Specificaties van alledrie de laptops:
# Available with AMD Turion 64 X2 and Mobile or AMD Sempron™ processors(1,4,5)
# NVIDIA GeForce Go 6150 graphics and NVIDIA nForce® Go 430 chipset
# Microsoft® Windows® Vista
# integrated wireless support(9) for 802.11 b/g,
Hopelijk heeft iemand een idee want het zijn nu wel 3 laptops