Laptop doet niks meer qua geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagjes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Beste mensen,

Ik heb een HP Pavilion DV7 2040. Vanaf een paar dagen terug doet ie 't niet meer, athans wat het geluid betreft. Ik speel 't af via een AUX kabel via mijn stereo. Ook deze doet het niet meer. de Realtek-testen speelt hij ook niet af. Is er iemand die een oplossing weet?

Bedankt!

Goedemiddag,

Kijk eens bij apparaat beheer misschien daar rare tekens bij audio

Hoi,

Ik zie bij Apparaatbeheer niks raars staan, Kan het ergens anders mee te maken hebben?

Hoi,

Ja moeilijk te zien vanaf hier ;) niets raar gedaan paar dagen geleden in 1 of ander programma je geluid uit gezet en probeer eens een kop telefoontje op je uitgang van het notebook knop op het notebook per ongeluk omgezet (als die er tenminste opzit)

Ik heb afgelopen week wel een HDMI-kabel er in gehad richting mijn TV. En nee, mijn oortelefoon werkt ook niet meer.

Hoi,

Gehad of nog ? Waarschijnlijk heeft deze je uitgang aangepast je zal moeten kijken of je het geluid via de jack aansluiting kan krijgen Waarschijnlijk bij eigenschappen

Nee, hij zit er niet meer in. Kan je iets preciezer uitleggen waar ik moet zijn?

Hoi,

Denk bij configuratiescherm en dan geluid kan je daar niet iets instellen ,welke os draai je

Ik heb Windows Vista erop staan. Bij configuratiescherm heb ik al gekeken, zonder succes.

Hoi,

Heb je wel het speakertje rechts onder in je balk staan zo ja rechtermuisknop en daar afspeel apparaten openen waar staat deze op dan

Die staat op "Apparaat voor digitale uitvoer (HDMI). Die staat als standaard. Ik kan niet de "Luidsprekers en dual koptelefoon" inschakelen, dat doet t niet op een of andere manier.

Hoi,

Vreemd dat zou wel moet kunnen volgens mij ook niet met rechter muisknop?

Die heb ik gevonden bij Afspeelapparaten, ik had eerst gewoon de normale ingeschakeld, maar de ander niet uitgeschakeld (de digitale uitvoer van HDMI)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan