Laptop doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindcrash

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Berichten
4
Hoi,

Vanmorgen start ik mijn laptop op en merk op dat ik er malware en spyware erop heb staan.
Dus ik laat spybot search & destroy draaien (wat me al vaak heeft geholpen en toen werkte) verwijder de gevonden mal- en spyware. maar ik kreeg ook een melding op opnieuw op te starten omdat bepaalde bestanden niet konden worden verwijderd.Dus ik dat gedaan. maar na het herstarten werkt windows xp niet meer. ik kan inloggen in windows xp maar erna krijg ik alleen mijn achtergrond te zien en de muis pointer meer niet. en zo blijft ie de hele tijd. ik heb al vanalles geprobeerd van opnieuw opstarten en veilige modus maar daar krijg ik het zelfde probleem als in gewone modus. En laats werkende configuratie werkt ook niet!! Help me want ik kan hem niet formatteren want er staat te veel op wat absoluut niet weg mag.
want kan ik nog doen? hoe kan ik de data nog eraf krijgen of iets anders.

Alvast bedankt.
 
Hoi,

had je er een muis op aangesloten?
Ofwel,.....kun je er een eenvoudige PS2 muis op aansluiten?

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
de muis werkt gewoon ik kan hem gewoon bewegen etc maar niet links of rechtermuisknop indrukken want dat werkt weer niet!
 
Probeer een inteloggen als administrator.

Lijk er op dat er wat met je gebruikers profiel aan de hand is.
 
haal je harde schijf uit je laptop en sluit het via USB op een andere pc aan en kopieer al je bestanden die je nodig hebt en daarna formatteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan