Laptop doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

meisje1988

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2011
Mijn vader was vandaag aan het printen, toen zijn printer opeens vast liep. Toen hij dit wilde herstellen viel zijn laptop helemaal uit. De laptop doet nu helemaal niks meer, er branden geen lampjes en hij reageert helemaal nergens op. Ik heb dezelfde laptop en we hebben zijn accu op mijn laptop gedaan en die functioneert gewoon. Kan iemand please helpen.. hij heeft geen back up gemaakt (hoe ironisch hij dacht gister ik moet maar eens een back up maken, maar ja dit verwacht je ook niet) en er staan wel belangrijk zaken van zijn werk op.

wat gebeurt er als de stroom erin hangt ook geen lichtjes of geen geluid met opstarten (als dat nog werkt dan) ?

ff voeding met die van jou omwisselen als het dezelfde voedingen zijn .

als je dezelfde laptop hebt zou je ook altijd nog kunnen proberen om de bestanden eraf te halen via jou laptop door even de harde schijf om te wisselen

Helpt ook niet. Zijn accu in mijn laptop werkt wel (is ook nog voldoende opgeladen), maar andersom niet. Van harde schijf heb ik helaas geen verstand, maar dat kan mijn buurjongen misschien wel. Als de stroom erin hangt hoor of zie je ook helemaal niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan