laptop doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdjuh93

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
hallo,

als ik mijn laptop (dell latitude c840) wil opstraten strat hij vaak de 1e keer op maar loopt hij naar een minuut al weer vast dan kan ik niks anders doen dan uitzetten. als ik hem dan opnieuw wil aanzetten dan gaat het caps lock lampje knipperen en valt hij na een paar seconde uit. kan iemand mij helpen??

alvast bedankt:thumb:

Start de laptop wel door in de veilige modus?
Het zou eventueel een temperatuur probleem kunnen zijn, hoewel dat dan wel snel is?
Zijn alle ventilatie sleuven vrij van stof en open?

mvg leo

iik druk op de aan knop de laptop maakt een zachtjes geluid en beeldscherm blijft zwart en middelste lampje van de 3 lampjes gaat knipperen!

Wat snap je precies niet? Welk advies ben je aan het opvolgen?

Ik gaf je een link naar Google met jouw probleemomschrijving. Dat levert resultaten op van internet van mensen met hetzelfde probleem. Daar worden adviezen gegeven die in sommige gevallen voor de oplossing hebben gezorgd.

Er worden verschillende adviezen gegeven, van het vervangen van het RAM geheugen tot schijfcontrole.
Je hebt niets aan het geheugen veranderd neem ik aan?

1. remove battery and AC adapter from laptop
2. press power ON button for at least 30secs. (more is good)
3. release power ON button and let it rest for 1min.
4. attach battery and AC adapter
5. power ON as normal

i did a quick search on the CAPS LOCK blinking 10 times and guess what ? yup, it could be the RAM and worse it could be the motherboard ( i am praying for the RAM )

EDIT:
If your laptop has diagnostics built in, try these:

press Power + Mute Button
or F12 upon boot up.

EDIT 2:
Do you hear any beeps during boot up (aside from the LED that blink)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan