Laptop dood na sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er nog wat aan te doen....
Zelf dacht ik aan een nieuwe hardeschijf te kopen, maar op die laptop zat een oem versie van vista moet je dan ook een nieuwe os kopen

Btw mij 700ste bericht

Laatst bewerkt:
ja werkt je cd/dvd-drive wel?

je kan dat bijvoorbeeld ook eens testen door de live-cd van ubuntu linux te draaien... :thumb:

verder zou ik hier ook eens kijken...

ik zou allesinds ook in ieder geval eens bellen naar de helpdesk van asus

Is er nog wat aan te doen....
Zelf dacht ik aan een nieuwe hardeschijf te kopen, maar op die laptop zat een oem versie van vista moet je dan ook een nieuwe os kopen

Btw mij 700ste bericht

Zou je eerst misschien niet contact op moeten nemen met Asus en/of Microsoft ?

Heb al een mailtje gestuurd en ga maandag even bellen, maar de garantie is net verlopen:confused:. We zien wel.

Ik ga eerst 2 dagen op vakantie met familie en dan zie ik wel

Laatst bewerkt:
dan kan je laptop misschien niet meer gratis hersteld worden, maar ze kunnen je misschien wel nog nuttige tips geven wat zou kunnen helpen :thumb:

ok bedankt. En duim voor mij:P

Mensen ik reageer zondag avond pas weer dus veel voet kijk plezier.

als ik op f10 druk krijg ik deze mededeling:

/DETCHTAL/MININT/REDIRECT RDIMAGEOFFSET =8129 RDIMAGELENGTH =3161088 RDPPATCH =multi(0)disk(0)rddisk(0)partition(1)\source\boot.wim

ik heb zo'n hersteldisk gebrand en daar staat die map source met het bestandje boot.wim ook op hoe kan ik die cd laden

ok hoe moet ik dat doen
En kan dat ook met een gewone usb-stick(bijvoorbeeld de helpmij usbstick)

is dit niet voor xp?
of kan het ook onder vista gebruikt worden

ik ga eerst even naar Asus bellen, maar nog ff over dat usb stick, hoe kom je daar bij dan?

@ Ellasar

Hoe doe je dat ?

je gooit een xp op een stick om bij je data te kunnen komen

maar dan moet je dat toch instellen in de bios?

En dan 0800 nummer van asus krijg ik alleen in het engels Thais en nog een taal.
Nu het nummer van asus nederland gevonden dus die zomaar even bellen.

ja nog al:confused::P
Volgens google kom je in de bios door op delete te drukken, maar dan verschijnt er echt geen bios:S anders was het waarschijnlijk wel gelukt met die boot cd

Dat had ik zo 123 niet begrepen uit dit topic, maar het kan zijn dat je doormiddel van esc in een bootmenu komt waar je kan kiezen vanaf welk medium. of met een beetje mazzel is je usb boot al ingesteld... maar dat is dan proberen

ja in het bootmenu kom ik nog wel, maar dan krijg ik dezelfde bsod:confused:
En heb net 10 minuten in de wacht gehangen bij asus

Laatst bewerkt:
Een opmerking: als je een nieuwe HD aanschaft, blijft je OEM-licentie geldig. Gewoon activeren per telefoon.
Zelfs bij een mobo-vervanging kan het in sommige gevallen ook nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan