Laptop dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, je zal nu moeten booten vanaf een Vista-dvd. Of een recovery-cd/dvd.
Doordat je de harde schijf hebt vervangen heb je geen windows meer op je laptop staan.

Ja, er staat immers geen besturingssysteem op je nieuwe harde schijf, dat moet eerst geïnstalleerd worden.

edit: te laat.

Ok, het blond is weer gemaskeerd in m'n haar. Heb de vista schijf erin gedaan en deze is nu aan het installeren. Ik dacht even dat de schijf zelf nog drivers of iets dergelijk moest krijgen :).

Edit: Damn jullie zijn snel :D

Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk.
De melding is vrij logisch, omdat een nieuwe harddisk leeg is, en geen bootsysteem van windows heeft.
Een bootsector zal wel op de harddisk staan.

Dus: Booten op de setup cd-rom van windows, en daarmee windows installeren.

Vista is succesvol geïnstalleerd, nu een voor een de overige drivers aan het installeren. *trots*

Ik heb trouwens een 320gb hdd, 250 hadden ze niet, en kleiner wilde ik niet gaan. Photoshop, dreamweaver, Sims: dat zou dringen worden.

Nee ik had de tweede pagina niet gezien en reageerde op het laatste bericht van de eerste pagina :D

Awel, Joechei ende Jolijt. Mijn laptop functioneert weer naar behoren!
Sneller dan voorheen zelfs :).

Wederom dank, jullie hebben me heel veel tijd en nog meer geld bespaard. Een nieuwe laptop heb je nog niet voor onder de € 50, een nieuwe schijf wel.

Laatst bewerkt:
Dit is goed nieuws.
Je laptop ziet de schijf, maar er staat nog geen besturingssysteem op (hij is nieuw, en dus leeg).
Gewoon opstarten vanaf een cd met daarop je besturingssysteem naar keuze en opnieuw installeren.

@Mr. Fixit, mijn laptop werkt weer naar behoren. Zie één post boven de jouwe ;).

Ik ben blij dat je flaptop het weer doet.
Voor sommige mensen is het blijkbaar erg moeilijk om te zien dat er meer dan 1 pagina in een thread is.

Veel plezier verder met je laptop.:thumb::thumb::thumb:

@Mr. Fixit, mijn laptop werkt weer naar behoren. Zie één post boven de jouwe ;).

Ja mijn excuses ik heb per ongelijk gereageerd op je hulpoproep op de vorige pagina xD.

Ben blij dat je laptop weer functioneerd!

Ik ben blij dat je flaptop het weer doet.
Voor sommige mensen is het blijkbaar erg moeilijk om te zien dat er meer dan 1 pagina in een thread is.

Probleem zit hem er denk ik in dat als je geabonneerd bent op een thread en hij je naar het laatste bericht brengt op de 1e pagina.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan