Laptop En Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

domme234

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
Hallo,

De laptop van mijn vader gaf aan dat de batterijen van zijn "draadloze muis" bijna op waren.
Dus heeft hij er een paar nieuwe ingedaan, maar sinds die paar nieuwe blijft dat pijltje
"alleen maar in het midden van het scherm staan"!!!!!
En bij het drukken op het connect knopje van het sensorkastje wat bij de muis hoort doet hij ook niks.
Ook als hij met zijn vingers over de mousepad van de laptop heen gaat, blijft de pijl ook in het midden staan.

Weet iemand wat de problemen van de "draadloze muis" kunnen zijn???

En hoe zet je een "mousepad van een laptop weer aan en uit"???
Want als je normaal ALTIJD een draadloze muis gebruikt "vergeet je dat soms ook wel eens".

Kijk even naar het voltage van de batterijen. Heb het ook bij een setje gehad dat er een paar batterijen in zaten met een verkeerd voltage.
(Heeft dacht ik met oplaadbare batterijen te maken, weet ik niet zeker maar dacht dat daar een verschil in voltage in zit)

Trackpad instellen kan vast wel in het configuratiescherm bij "Muis"

Oplaadbare batterijen zijn het niet.
Die moet je nooit gebruiken voor dat draadloze hardware, want ze zijn NOOIT EVENVOL!!!
Het zijn gewoon 2 nieuwe AA batterijen uit zo'n zetje van 4.
Dus LEEG ZIJN ZE NIET!!!

Je hebt mij ook niet zien beweren dat ze leeg waren toch?

Heb je de batterijen nog die je er uit hebt gehaald? Zo ja, controleer de voltages...

Die heeft mijn pa gecontroleerd.
Dat waren van die duracell ULTRA M3 batterijen waaraan je kon zien als je op die 2 witte puntjes een vingertopje plaatst.
Dan kreeg je HELE die gele lijn te zien als hij nog vol was, waren ze half leeg dan ging die gele lijn maar tot de helft.
En waren ze bijna leeg bleeg het kleine gele lijntje gewoon onderaan staan.
Deze batterijen zijn daarom ook BEST prijzig in zo'n setje van 4.

Ik heb het niet over inhoud maar over het voltage dat op de batterij staat...

Als ik hier een batterij uit mijn afstandsbediening haal staat er 1.5V op. Controleer dat dus even bij de batterij die je eruit hebt gehaald en die je er in wilt plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan