Laptop en TV scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaltM

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2009
Hallo

Ik wil mijn laptop beeld mbv een hdmi kabel op mijn plasma scherm, maar dit werkt niet helemaal goed.
Wanneer ik uitbreiden kies komt er het juiste beeld op de plasma en op de pc alleen de bureaublad achtergrond, verder geen pictogrammen.
Wanneer ik dubliceren kies gebeurt er niets.
Wanneer ik het beeld alleen op de plasma afspeel gaat het prima, maar dat is niet handig voor mij.
Ik heb een nvidea kaart in mijn laptop
Bedankt

Walt

als je naar
Control Panel\Appearance and Personalization\Display\Screen Resolution

gaat terwijl je je tv aangesloten hebt, kan je instellen welk scherm je 'main' scherm is en waarop de iconen dus komen te staan.

Wanneer ik uitbreiden kies komt er het juiste beeld op de plasma en op de pc alleen de bureaublad achtergrond, verder geen pictogrammen

Zo staat je tv inderdaad als hoofd-monitor, daar passen kennelijk alle pictogrammen op. Je laptopmonitor staat daar als het ware rechts naast, in het verlengde. Ik denk dat wanneer je je muis op je tv ziet en je gaat naar rechts je beeld uit, dat hij dan op je laptop tevoorschijn komt. Klopt dat?

als je naar
Control Panel\Appearance and Personalization\Display\Screen Resolution

gaat terwijl je je tv aangesloten hebt, kan je instellen welk scherm je 'main' scherm is en waarop de iconen dus komen te staan.

Mijn laptop monitor staat als scherm 1, het bureaublad weergeven op 1. Dit klopt dus niet, want het wordt alleen op de TV weergeven.

Zo staat je tv inderdaad als hoofd-monitor, daar passen kennelijk alle pictogrammen op. Je laptopmonitor staat daar als het ware rechts naast, in het verlengde. Ik denk dat wanneer je je muis op je tv ziet en je gaat naar rechts je beeld uit, dat hij dan op je laptop tevoorschijn komt. Klopt dat?

Dit dacht ik ook nu je het zegt maar het is niet het geval. De muis komt niet tevoorschijn als ik naar links ga vanaf het tv scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan