Laptop Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

blaataap

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo,

Tijdens het opstarten van een IBM Thinkpad krijg ik een groen scherm met daarboven "Error" en 2 getallen eronder:

Verder start de laptop helemaal niet op. Wie kan mij vertellen wat hier mis mee is? En het liefst ook hoe ik het op kan lossen?

Bij voorbaat dank, de laptop is van een kennis,

Willem-Aart van Dorpen

Vraag die kennis dan even welk model hij/zij heeft, er zijn er tientallen..

Hij staat voor me ;). Had hem even meegenomen. Het is een 600. Maar ik zit inmiddels in Windows 98, na 10x opstarten, maar als ik nu opnieuw opstart vrees ik dat ik weer die melding krijg....

De 600 heeft 2 machine type's, 2645 en 2646, beide hebben enkele tientallen modelnummers (450, 45A, 45C, 45F enz)

Na wat zoeken ben ik er achter dat het een 2645 is maar de rest kan ik niet vinden. Maar ik denk dat je nu genoeg informatie hebt?

Misschien kom je met deze troubleshooter wat verder:

http://www.pc.ibm.com/support/cgi-b...doctype=&subtype=All&up=unknownuser1004106089

voor 192 krijg ik

The IBM Online Assistant has determined that you may have a faulty cooling fan. Please contact the IBM HelpCenter or an authorized IBM Servicer.
In order to facilitate the repair of your system, we recommend that when you have your system serviced, by an authorized IBM Servicer, that you have your Proof of Purchase with you to show to the servicer. Proof of Purchase helps the servicer establish your Hardware warranty. In showing your Proof of Purchase it will help reduce delay in getting your system serviced.

voor die andere vraagt ie of je de laatste software dr op hebt staan. Zo ja dan is je batterij waarschijnlijk brak.

Erg vreemd, soms start de computer wel in Windows 98 op (na 10x opnieuw proberen), maar als ik de computer dan weer opstart werkt het niet meer en krijg ik de fout weer. Iemand een idee hoe dit kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan