Laptop freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.
HD, kan hem zo weer inschakelen via BIOS maar hij zegt gelijk no bootable devices found.
Goed teken dus.

Hij staat nu op een zwart scherm, kan aan laden liggen maar ik ga toch maar even de hardeschijf compleet loskoppelen.

Het is niet de hardeschijf, maar iets in de BIOS chip ofzo. Of het moederbord is dood. Hij start zelfs niet op zonder hardeschijf.

EDIT: Nu wel, we zullen zien.

Laatst bewerkt:
Damn Small Linux is opgestart, hopelijk werkt ie gewoon voor een lange tijd en valt hij niet zomaar uit.

Ja, maar meestal valt hij na een tijdje uit. Even internet aan de praat krijgen.

Even 2 uurtjes ofzo. Dan kijken we wat ie doet. Misschien als internet het doet even een test doen dat de PC belast.

Hardschijf is nu wel losgekoppeld toch van je mobo ?

Het zit hem niet in de hardeschijf, het moederbord is brak. Hij liep plotseling vast.

Ja, hij was losgekoppeld.

Laatst bewerkt:
Ik zet de vraag op opgelost, conclusie? Laptop is gewoonweg rijp voor de sloop.

Koop nog wel een keertje een 2e hands laptopje als ik op een rommelmarkt ben om mee te kunnen spelen. Tot die tijd maar even met me vaste PC doen.

Ik ben toch meer van de vaste pc's
Succes verder :thumb:

Grtz, Applefaq

Ik ook hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het gewoon handig om gewoon, als ik bijv. in de woonkamer zit even op een PC kan. Zonder crash risico's natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan