Laptop Freezed

Status
Niet open voor verdere reacties.

CedarTeeth

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2011
Hoi, ik zit met een vervelend probleem soms maakt niet uit wat ik aan het doen ben: gamen,msnen,muziek luisteren,internetten enz. hangt hij opeens compleet vast. Kan niet eens meer bewegen met de muis of iets doen met het toetsenbord, het scherm blijft wel gewoon aan maar ik kan niks doen. Het is waarschijnlijk geen virus probleem heb hem net even gescant, maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik hoor ook een raar piepend geluidje heel zacht van ergens dichtbij men koeling, maar men laptop voelt totaal niet heet aan ofzo. Soms gebeurt het als hij 5 minuten aan is en soms gebeurt het als hij 8 uur aan is (dus daar is ook geen logica in te vinden) :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ik denk dat je ram kapot is

dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, als ik opstart dan gebruikt ie 19% van men RAM maar als ik dan progamma's open heb gehad en alles afsluit en weer niks open heb zit ie opeens op 30% terwijl hij gewoon weer naar 19% zou terug moeten gaan. hoe kan ik testen of het aan de RAM ligt?

Laatst bewerkt:
dat is niet juist telkens al je een programa opent en weer afsluit blijft er een deel van het programa open bv 19% je opent een programma 50% en je sluit het terug 25%

dat is normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan