Laptop gaat niet in standby als deksel dicht is

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( In Geavanceerde'n instellingen bij jou ...
33f5lch.jpg
Alle plusjes NA-lopen en kijk waar iets op '' Uitschakelen NA '' staat, ( LET OP ! alleen waar staat Uitschakelen NA ! ! :D ) ...die zet je op NOOIT :D

Laatst bewerkt:
33f5lch.jpg
Alle plusjes NA-lopen en kijk waar iets op '' Uitschakelen NA '' staat, ( LET OP ! alleen waar staat Uitschakelen NA ! ! :D ) ...die zet je op NOOIT :D
Gedaan maar het werkt niet
Ik heb microsoft fix it gedownload en nu heb ik dit: Knipsel.jpg
Maar ik wil geen sluimer stand ik wil slaapstand...

33f5lch.jpg
Gedaan maar het werkt niet
Ik heb microsoft fix it gedownload en nu heb ik dit: Bekijk bijlage 181272
Maar ik wil geen sluimer stand ik wil slaapstand...
En als die functie niet meer kan dan installeer ik wel een andere windows 7

:confused: Nee sluimerstand is wat anders.... phuuhh ik weet niet wat je wel en wat niet uitgeschakeld hebt ( gewoon ALLES moet waar je ziet Uitschakelen NA ! plus al die jouw screenshots ) ... :confused: en als je wel alle die tot nu toe instructies gevolgd hebt... gewoon laptop 199,9% standby moet blijven het kan niet anders :confused: ...
---------------
P.S. Ik ben bijna zeker dat je niet hoef windows her-installeren ..... maar ALS je licentie wel hebt ...uiteindelijk hoezo niet ? :( ...geloof je me a.u.b. zal nie helpen ...:(

Laatst bewerkt:
:confused: Nee sluimerstand is wat anders.... phuuhh ik weet niet wat je wel en wat niet uitgeschakeld hebt ( gewoon ALLES moet waar je ziet Uitschakelen NA ! plus al die jouw screenshots ) ... :confused: en als je wel alle die tot nu toe instructies gevolgd hebt... gewoon laptop 199,9% standby moet blijven het kan niet anders :confused: ...
---------------
P.S. Ik ben bijna zeker dat je niet hoef windows her-installeren ..... maar ALS je licentie wel hebt ...uiteindelijk hoezo niet ? :( ...geloof je me a.u.b. zal nie helpen ...:(

Dus het kan niet gefixt worden dat de slaapstand functie ertussen komt te staan?

:confused: Slaapstand is ook scherm uitschakelen dus...maar jij wil voor 100% altijd standby ..toch ?? en het kan geen kwaad als je die fix uitvoert ...maar dan heb je wel slaapstand ...:confused:

:confused: Slaapstand is ook scherm uitschakelen dus...maar jij wil voor 100% altijd standby ..toch ?? en het kan geen kwaad als je die fix uitvoert ...maar dan heb je wel slaapstand ...:confused:
Ja maar dan blijft de fan altijd draaien en de processor aan enzo
Maarja ik herinstalleer wel een betere windows 7

:thumb: Oke dan ...gewoon proberen windows her-installeren ... ;):thumb:

:confused: Ehm dat weet ik niet ... zoals ik zei.... ik geloof niet dat herstellen en/of her-installeren helpen kan .... maar als je wil natuurlijk dat je die proberen kan ....:thumb:
....kan geen kwaad ....:d

:confused: Ehm dat weet ik niet ... zoals ik zei.... ik geloof niet dat herstellen en/of her-installeren helpen kan .... maar als je wil natuurlijk dat je die proberen kan ....:thumb:
....kan geen kwaad ....:d
Volgens mij begrijp je het niet? Ik wil de functie Slaapstand werkend hebben!
En er is geen manier om dit te fixen dus ik heb een andere windows gedownload en die ga ik eerst even testen op vitualbox of die het wel doet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan