Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gedaan maar het werkt nietIn Geavanceerde'n instellingen bij jou ...
Alle plusjes NA-lopen en kijk waar iets op '' Uitschakelen NA '' staat, ( LET OP ! alleen waar staat Uitschakelen NA ! !![]()
) ...die zet je op NOOIT
![]()
Gedaan maar het werkt nietIn Geavanceerde'n instellingen bij jou ...
Alle plusjes NA-lopen en kijk waar iets op '' Uitschakelen NA '' staat, ( LET OP ! alleen waar staat Uitschakelen NA ! !![]()
) ...die zet je op NOOIT
![]()
Nee sluimerstand is wat anders.... phuuhh ik weet niet wat je wel en wat niet uitgeschakeld hebt ( gewoon ALLES moet waar je ziet Uitschakelen NA ! plus al die jouw screenshots ) ...
en als je wel alle die tot nu toe instructies gevolgd hebt... gewoon laptop 199,9% standby moet blijven het kan niet anders
...
---------------
P.S. Ik ben bijna zeker dat je niet hoef windows her-installeren ..... maar ALS je licentie wel hebt ...uiteindelijk hoezo niet ?...geloof je me a.u.b. zal nie helpen ...
![]()
Ja maar dan blijft de fan altijd draaien en de processor aan enzoSlaapstand is ook scherm uitschakelen dus...maar jij wil voor 100% altijd standby ..toch ?? en het kan geen kwaad als je die fix uitvoert ...maar dan heb je wel slaapstand ...
![]()
Zou het ook kunnen met een windows herstel schijf?:thumb: Oke dan ...gewoon proberen windows her-installeren ...:thumb:
Volgens mij begrijp je het niet? Ik wil de functie Slaapstand werkend hebben!Ehm dat weet ik niet ... zoals ik zei.... ik geloof niet dat herstellen en/of her-installeren helpen kan .... maar als je wil natuurlijk dat je die proberen kan ....:thumb:
....kan geen kwaad ....:d
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.