Laptop gaat niet meer aan ):

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo:

Mijn laptop start sinds kort niet meer op.
Als ik hem aan zet (en de accu zit nog vol) dan brand het aanknopje wel, en hoor ik dat hij aan staat, maar er gebeurt niks, en als ik het voor mekaar krijg om hem aan te zetten (dan liet ik hem een hele nacht van de accu), crasht hij meestal weer als ik alleen al windows 7 er opnieuw op wilde zetten ):
Ik weet niet meer wat ik moet doen, en ik heb em morgen weer nodig voor school, want er staan belangrijke files op.

MVG

accu eruit en dan aansluiten op de voeding adapter werkt dat wel?

Hallo,

Je kan proberen de laptop met Ubuntu op te starten. Kies dan wel voor de Live versie, want anders kan het zijn dat je je bestanden kwijt raakt.
Als je hem hebt opgestart, ga je naar je hardeschrijf toe waar je je bestanden op hebt staan.
Als dat niet lukt, is je hardeschrijf waarschijnelijk gecracht.

Mvg,

Martin de Groot

@Martindg Ik kan dit wel proberen, maar het is een 10 inch laptop zonder cd-rom speler ):

@Martindg ja maar dan moet ik mn laptop eerst aan de praat zien te krijgen, want hij start nog steeds niet op ):

Heb je nog een andere computer thuis? Of iemand anders?
Daar kun je het dan aan vragen of je Ubuntu op de USB stick mag zetten.

@Martindg Ik heb nog 5 andere computers thuis (hoe moest ik anders dit bericht sturen XD), maar mijn vraag was, wrm gaat mijn laptop niet meer aan?

Je zij dat je hem morgen nodig hebt voor belangrijke bestanden,
als je een pc hebt kun je de hardde schijf van je netbook even verwisselen met de cd/dvd brander van de pc en dan de bestanden overzetten.

2 kabels, eentje met een wat grotere connector voor stroom en een dunne en kleinere voor de gegevensoverdracht....

@Marcell96 heb ik ook gedaan toen (; Maar ik weet het probleem al, de verbinding tussen de monitor en de laptop zelf is kapot ):

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan