Laptop gaming...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Problemtullip

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2003
Mensen ... ik heb een laptop , maar als ik er op wil gamen dan gaat na 5 min de game gigantisch schokken ... ik heb gehoord dat het meschien kan komen omdat de laptop te warm word en dat de videokaart het dan nie meer trekt... Het is een pentium 4 2.6 GHZ 512MbRam geforce 4 448...

Als iemand van jullie meschien weet hoe ik dit kan oplossen zal ik het erg op prijs stellen... Hartelijk dank

Lijkt me dat het indaerdaad aan de temperatuur of aan je videokaart moet liggen. Je kan eens proberen de resolutie lager te zetten.

Een derde mogelijkheid is dat je scherm hele snelle wiselingen in beeld niet bij kan houden. Daar zijn de ouderwetse buizen vaak nog wat beter in.

Laptop's zijn niet gemaakt om te gaan gamen.
Maar zou wel moeten kunnen natuurlijk.
Ik denk dat de videokaart in de laptop niet ondersteund wordt door het spel.

Geplaatst door XBOX

Ik denk dat de videokaart in de laptop niet ondersteund wordt door het spel.
welke game ondersteunt nou geen MX440?

Toch even checken:
welke game draai je?
welke driver versie heb je?
Op wat voor ondergrond staat de laptop als je gamet?

Ken iemand die battlfield 1942 op een laptop speelt.

In laptops zitten géén Geforce 4 MX videokaarten.
Zijn van die Geforce " GO " kaarten.:rolleyes:
En die zijn niet weg te branden........

Geplaatst door XBOX
In laptops zitten géén Geforce 4 MX videokaarten.
soms wel. Het levende (nou ja, levend??) bewijs gisteren in handen gehad... Wordt je trouwens ook niet vrolijk van...

Maar ook al is het een 'GO', dan kan ik me nog niet voorstellen dat het een ondersteuningsprobleem is...

probleem

meschien is er een manier om dat ding toch goed te coolen ofzow... en anders meschein een andere videokaart erin te zetten , maar dan ben ik bang dat ik het zelfde probleem hou , want als ik bijvoorbeeld een ventilator er naast zet en die op hoogste stand zet dan trekt de videokaart het wel langer... alleen ik weet nie of het mogelijk is om een extra cooling in een laptop te zetten.... aangezien het wel een 2.6 is en een geforce 4 dan accepteer ik het niet dat ik er niet op kan gamen , ik heb er voor betaald dus moet ie het ook goed doen ...

Re: probleem

Geplaatst door Problemtullip
en anders meschein een andere videokaart erin te zetten
dat gaat niet. Het lijkt me dat deze geforce4 onboard zit...

Op wat voor ondergrond staat de laptop als je gamet. Misschien is het een idee viltjes onderop je laptop te plakken zodat hij 0,5-1 cm hoger komt te staan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan