Laptop geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Hallo,

Na de installatie van Vista op mij Acer Aspire One (met gewone hdd) Doet hij hellemaal niets meer. Als je hem aanzet gaat het lampje van de start knop wel branden en de hdd en fans gaan wel draaien. Als de adapter er in zit gaat het lampje van de accu wel branden.

Met of zonder accu maakt geen verschil. Als ik de adapter en accu er een poosje uit laat werkt hij ook niet.

Hij geeft hellemaal geen beeld, bios word ook niet weer gegeven. Collega gaf aan dat het probleem ligt bij de sata drivers. Hier schijnen vaker problemen mee te zijn, oplossing toen was hem opsturen naar de leverancier. De laptop is al eens open geweest, dus ik verwacht dat ik geen garantie meer heb.

Ik kan de hdd er ook niet uithalen omdat hij hellemaal onder het moederbord zit.

Wie kan mij helpen?

Robert

je zou het eens met een extern beeldscherm kunnen proberen.

weet je in iedergeval of het wel of niet, aan de videokaart ligt.

Hoi....:)

Ben geen Vistaman maar als het eventueel aan je Sata-drivers zou liggen zou je er denk ik ook al problemen mee hebben gehad bij de installatie maar blijkbaar heb je de schijf gewoon kunnen aanspreken en Vista kunnen installeren.

Is alles helemaal goed gegaan bij de installatie zonder meldingen?

ED

vista installatie is verlopen zonder problemen. Hij is een paar keer opnieuw opgestart voor de drivers. Daarna hellemaal niets meer.

In principe zou je in ieder geval altijd een beginscherm moeten zien nog voordat de HD wordt aangesproken.

Je zegt de laptop is al eens open geweest...wat is er toen gedaan?

Als je echt helemaal niets meer ziet vanaf de opstart lijkt het me op zicht niets met een installatie van Vista te maken te hebben. Maar dan zou het wel toevallig zijn.

Krijg je ook helemaal geen beeld als je (weer) probeert op te starten van de Vista installatie CD ?

ED

Ik heb hem open gehad om het geheugen en wifi kaartje te vervangen. Bij het in elkaar zetten is een van de schroefje door gedraait dus hellemaal opnieuw open maken wil niet meer.

Ik stop de vista cd er nog een keerje in

Weet iemand hoe je de Bios kan resetten van deze laptop?

Het 'deskundige' advies van iemand van de technische (!) helpdesk van Acer was: Opsturen.

Krijg je ook helemaal geen beeld als je (weer) probeert op te starten van de Vista installatie CD ?

Ik stop de vista cd er nog een keerje in

Resultaat ???

Indien hierbij weer helemaal geen beeld dan is mijn advies ook terugsturen.

Succes , ED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan