Laptop geeft piep geluiden bij opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter lolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lolo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Bij het opstarten van mijn dell laptop geeft hij snelle piepgeluiden achter elkaar en geeft in het opstarten in een zwart beeld met allemaal i'tjes achter elkaar,en als hij opgestart is,hapert mijn pijltje op het beeld scherm en als ik naar start ga,dan gaat heel snel de balk over mijn regels heen,van onder naar boven,net of mijn muis blijft hangen.en na ca:een halve minuut doet alles het weer.

Lolo,

Die i tjes worden 1 wiite balk?
zo ja dan heb je windows 2000, dan is het normaal.

Piep geluidjes, hoeveel? per stuk of 1 lange piep.

Na een halve minuut doet ie het weer, zonder foutmeldingen?

Het onderstaande kwam via de mail binnen.

het zijn korte en snel achter elkaar komende piepgeluiden,de i'tjes wordt een stukje in het begin een balk,ik draai onder XP,en inderdaad ik krijg na alles geen foutmelding.

m.v.g:lolo

Lolo zou je op de knop reageer op bericht willen klikken inplaats van e-mail.
Er zijn meerdere mensen die dit board lezen en die hebben nu misschien ook wel een antwoord.

piep geluiden bij opstarten

ok,bedankt voor de tip.

Graag gedaan en als het je niet verder helpt dan lezen we het wel weer.

ik heb de laptop opnieuw opgestart en piep geluiden geteld ,maar het ging te snel en het gaat net zolang door tot de rij met i'tjes helemaal volgelopen is met een balk,maar voor dat het piepen gebeurt hoor ik ook nog even iets ratelen in de laptop.

Misschien kun je eens in de logboeken van xp kijken of daar foutmeldingen staan.
Deze zijn gemerkt met rood.

start-configuratiescherm-systeembeheer en dan logboeken.

ik heb in de logboek gekeken onder systeem en er staan heleboel rode rondjes met een wit kruis erin,en die staan allemaal voor cdrom en een paar voor dcom,ik heb de cdrom getest en hij doet het wel.

m.v.g:lolo

Hmmm,
Wordt een vervelend probleem.
Heb je toevallig iets nieuws op de laptop gezet.

Ik vraag maar nadat ik wijs ben hoor.

De eerste piepen zijn meestal een piep betreffende het geheugen, maar daar lijkt het bij jouw niet aan te liggen omdat de computer verder wel werkt na ongeveer een halve minuut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan