Laptop geeft zwart beeld na opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het doorgelezen maar de R intoetsen heeft verder geen gevolgen bij mij.

Ik krijg alleen weer de keuze mogelijkheden van opstarten in veilige modus.

als ik dat doe dan geeft ie een zwart beeld met daarna een pop up van dat er iets mist en dat het opnieuw geinstalleerd moet worden./

Ja maar Bartjeh, dat wat ik moet installeren, dat geeft ie aan.. dan druk ik ok en dan geeft ie weer dezelfde melding. dus ik kan niets installeren of doen. begrijp je?

Ja maar Bartjeh, dat wat ik moet installeren, dat geeft ie aan.. dan druk ik ok en dan geeft ie weer dezelfde melding. dus ik kan niets installeren of doen. begrijp je?

Het kan ook zijn dat het geheugen kapot is

maar dat kan ik vanaf hier niet zijn want me glazen bol is stuk

Klopt het dat je, met de cd in de laptop en de cd/dvd als eerste boot optie, niet opstart vanaf de cd?

Zo ja, dan heb je waarschijnlijk geen bootable schijfje van windows. Ik had al gelezen dat het een gebrand schijfje is. Heb je zelf een legale key, dan kan je eventueel eens een ander, origineel, schijfje lenen bij de buren en dan vanaf daar de installatie opstarten. Of in ieder geval zien of de laptop dan wel vanaf de cd opstart.

Lita, ik heb wel een Bootable CD als het goed is want deze heb ik met behulp van iemand hier gemaakt en gebruikt.

Ik weet niet wat die melding betekent die ik steeds krijg en wat ik nog meer kan doen.

Lita, ik heb wel een Bootable CD als het goed is want deze heb ik met behulp van iemand hier gemaakt en gebruikt.

Ik weet niet wat die melding betekent die ik steeds krijg en wat ik nog meer kan doen.

Waarmee heb je hem gebrand?

het kan ook zijn dat die cd beschadigd is
:thumb:

Waarmee heb je hem gebrand?

het kan ook zijn dat die cd beschadigd is
:thumb:

Oh kijk, dat is wel mogelijk. Had met iso of nero gedaan. Ga even de mail die ik van een gebruiker hier heb gekregen opzoeken om nogmaals te branden op een lege cd en kijken wat daar uitkomt. jullie horen later meer van me.

Oh kijk, dat is wel mogelijk. Had met iso of nero gedaan. Ga even de mail die ik van een gebruiker hier heb gekregen opzoeken om nogmaals te branden op een lege cd en kijken wat daar uitkomt. jullie horen later meer van me.

Probeer dit keer een met imgburn:thumb::thumb:

Rare PC

Toen ik gister mijn laptop aan het opstarten was kreeg ik geen beeld meer alles deed het nog gewoon het opstarten ook.
Ik had geen beeld ik deed CTRL-ALT-Delete en toen kreeg ik wel beeld maar internetten enzo kan ik niet kan iemand me helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan