Laptop geeft zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

BadHunter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mijn Medion MD98300 uitgeleend aan een vriend van mij. Maar dat ik hem terug kreeg blijft hij telkens schakelen over naar zwart beeld. het gaat als volgt als ik mijn pc opstart zie ik alles van me BIOS kan ook in me BIOS gaan en dingen aanpassen. Maar zodra ik verder doorstart schakelt hij over op zwart beeld en laad verder ook niks. Bij poging tot herinstallatie dan krijg ik eerst beeld van hardware configuratie controleren en dan schakelt hij over op zwart beeld en doet hij weer niks.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt,

Bad Hunter

Hoi,

Je zou even kunnen vragen aan je vriend wat hij met het notebook heeft uitgespookt misschien iets geinstalleerd of misschien heeft laten vallen.

Heb je een sata schijf in je notebook zitten en wil je xp installeren dan zal je eerst een drive moeten instaleren. Bij vista hoeft at niet

Modag

Volgens mij zit er een SATA schijf in ik heb er toch XP al op geïnstalleerd zonder enige moeite met drives. en bovendien komt hij niet verder dan het controleren van de hardwareconfiguratie dan hoort hij toch niet over te schakelen op zwart beeld als er een fout is :O

Hoi,

Was maar een idee Je zou alleen je geheugen en je hd kunnen controleren maar verders ben ik er ook uit,

Modag

Laatst bewerkt:
Hallo,

Een tijdje geleden heb ik mijn Medion MD98300 uitgeleend aan een vriend van mij. Maar dat ik hem terug kreeg blijft hij telkens schakelen over naar zwart beeld. het gaat als volgt als ik mijn pc opstart zie ik alles van me BIOS kan ook in me BIOS gaan en dingen aanpassen. Maar zodra ik verder doorstart schakelt hij over op zwart beeld en laad verder ook niks. Bij poging tot herinstallatie dan krijg ik eerst beeld van hardware configuratie controleren en dan schakelt hij over op zwart beeld en doet hij weer niks.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt,

Bad Hunter

Staan je instellingen in de BIOS wel goed?
HDD als eerste laden ipv. CD-Rom...
Kan eigenlijk wel een aantal dingen zijn jah.
LANGzaam formateren van je c. schijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan