Laptop geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammetje013

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Ik heb een nieuw netwerk in mijn huis geinstalleerd met een Netgear wireless router.
Werkt allemaal prima mijn pc heeft verbinding met kabel, psp heeft een draadloze verbinding met de router.
Maar mijn laptop zei eerst kan geen certificaat verkrijgen. Ben ik naar optie gegaan - koppelingen
- Netwerkverificatie veranderd naar WPA-PSK
- Gegevensversleuteling veranderd naar AES en TKIP
-Netwerksleuterl ingevoerd
Maar beide werken niet!
Mijn router instellingen zijn WPA-PSK [TKIP] + WPA2-PSK [AES]
- Router instellingen ook veranderd naar allebei appart maar werkt ook niet.
Laptop kan overigens wel verbinding maken met kabel.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Alvast Bedankt!!!

ook ik heb het zelfde probleem kan met de kabel wel in de router komen ( het is de sitecom wireless network broadbandrouter 54g
model nr WL-160 v1 001).

oke ander merkt maar het zelfde probleem.
:evil:

heb al van alles geprobeerd. doe ik dit onder xp ook op een laptop dan wil het wel. maar met vista dus niet.

alle instellingen over genomen van de xp loptop en in de vista laptop over genomen , maar helaas geen bereik..

wie oo wie heeft het andwoord of de oplossing hier voor

ik weet niet precies de oplossing, maar twee beveiligingsmethodes over elkaar gebruiken, niet alle computers/apparaten zijn hier compatibel mee.

probeer eens alleen WPA2-AES. AES wordt volgens mij gebruikt door Amerikaanse overheidsinstanties als versleutelingsmethode, en WPA2 is een beveiligingsmethode die ook nog lang niet gekraakt is. :) daarnaast zou de verbinding er ook nog wat sneller door kunnen worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan