Laptop geheugen DDR PC2700

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankie11

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
13
Collega computer gebruikers ik heb een vraag. Mijn dochter heeft nog oude laptop een Fiutsij Siemens L6825.
Hij start op, kijkt naar de HD en cd cdschijf maar blijft daarna hangen. Ook het beeldscherm licht niet op. Totaal geen beweging in het scherm.Er zit nog van dat oude "grote"geheugen in DDR PC2700 cl2.5.
De HD heb ik gecontroleerd in een ander pc, die doet het. Ik "denk"dat mogelijk het geheugen de oorzaak is. Hoe kan ik dat geheugen controleren, of kan iemand mij hiermee helpen. Heeft iemand tips.Ik woon in Almere.
 
Zit er wel een besturingssyteem op je schijf?
Geheugen kan het niet zijn omdat je de bios gepasseerd bent getuige het feit dat ie de HD ziet en je scherm het dus wel doet. (anders kun je dat niet zien)
Of je moet gekeken hebben naar brandende lampjes en dit zeg niets over de werking van je systeem. Helemaal geen beeld duid meer op defecte video.

CrashPuppy
 
Laatst bewerkt:
Zit er wel een besturingssyteem op je schijf?
Geheugen kan het niet zijn omdat je de bios gepasseerd bent getuige het feit dat ie de HD ziet en je scherm het dus wel doet. (anders kun je dat niet zien)
Of je moet gekeken hebben naar brandende lampjes en dit zeg niets over de werking van je systeem. Helemaal geen beeld duid meer op defecte video.

CrashPuppy

Hij wil niet booten van cd.Hoe doe ik dat,ik kom nl niet in de bios
 
Zit er wel een besturingssyteem op je schijf?
Geheugen kan het niet zijn omdat je de bios gepasseerd bent getuige het feit dat ie de HD ziet en je scherm het dus wel doet. (anders kun je dat niet zien)
Of je moet gekeken hebben naar brandende lampjes en dit zeg niets over de werking van je systeem. Helemaal geen beeld duid meer op defecte video.

CrashPuppy

Hoezo kan het dan het geheugen niet zijn?? Ook met brak geheugen kan een pc soms zelfs wel helemaal opstarten en pas daarna kuren vertonen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan