Laptop-geheugen

• Onderwerp starter Onderwerp starter fuego
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fuego

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Hallo,

Ik heb een Toshiba Sattelite 1400 laptop en ik ben op zoek naar wat extra intern geheugen voor dat ding. Nou heb ik bij Toshiba zelf op de site gekeken en daar staat het type "PA3086U-1M25" voor zo'n 100 euro op. Nou vind ik dit een beetje duur. Dus dan maar een alternatief merk zoeken. Maar kan ik nou elk merk pc133 dimm geheugen er in stoppen? Want ik heb gehoord dat het met dimm geheugen alleen werkt als het hetzelfde merk is....

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Mvg

Jan

Shop.tweakers.net, enjoy. Probeer eens de geheugenconfigurator, anders gewoon de SO-DIMM's.

Ik heb nog 2 stuks sodimm 133 liggen van 64 Mb, die mag je van mij wel een keer lenen om te zien of het werkt. Als het werkt mag je ze voor een fles zeup wel hebben. :D

Tnx, ga ff op tweak kijken. En hangmat woon je toevallig in de buurt? Ik woon in Noordwijk. :)

Ik woon in zuid Limburg, maar ik kan die dingen wel eventueel per post opsturen. Als ze werken kom ik die fles zeup wel een keer halen :). Alleen niet voor het weekend, want op dit moment zit ik even ziek thuis, snif.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan