laptop geluid op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo ik heb weer een vraagje want ik wil graag mijn laptop op mijn tv aan sluiten voor bij film kijken enzo alleen nu is mijn vraag kan ik met klik op deze link deze ook mijn geluid op de tv kijken? alvast bedankt.

En hoe verbind je het video gedeelte met je tv? Deze kabel zou wel werken mits je tv maar een lijn ingang heeft, of te wel een ingang met 2 tulp stekkers. Ik denk niet dat dit het geval is bij maar daar kan ik het natuurlijk fout hebben. Mocht dit wel het geval zijn, dus dat je echt een lijn ingang op de televisie hebt dan kun je met deze kabel prima uit de voeten.

grtjs jjw

Ik heb een hdmi - dvi kabel besteld en mijn tv heeft 3 ingangen voor geluid en video enzo en zou u anders weten wat ik moet het is zoon koptelefoon geval die ook in de laptop zit en een video en een audio L en R de laatste drie zijn drie verschillende kleuren.

Als je inderdaad een video/audio ingang hebt, dus dat zijn 3 tulp stekkers naast mekaar, geel/rood/wit dan kun je die gebruiken, mits je laptop ook zo'n uitgang heeft en das meestal niet het geval. Je zegt dat je een hdmi naar dvi hebt besteld, dan heeft je tv dus een dvi ingang? Geen hdmi ingang? als de tv een hdmi ingang heeft en je laptop een hdmi uitgang ben je al klaar, dan loopt audio en video door de zelfde kabel.

grtjs jjw

Jammer genoeg heeft mijn laptop geen hdmi die heeft juist weer dvi want de tv heeft alleen hdmi is het beeld dan trouwens wel mogelijk?

Je zult prima beeld hebben, je zult alleen voor het geluid dan inderdaad een andere manier moeten nemen.

grtjs jjw

Maar werkt die kabel wel die ik in die link aangaf en zou u anders weten wat voor geluidskabel ik nodig heb? Alvast bedankt?

Dat ligt er helemaal aan of je op de tv een andere audio invoer mag kiezen als video invoer. Meeste tv's hebben die keuze niet.

grtjs jjw

Dat ligt er helemaal aan of je op de tv een andere audio invoer mag kiezen als video invoer. Meeste tv's hebben die keuze niet.

grtjs jjw

kan ik daar ook op 1 of andere manier achter komen? en anders kan ik geen geluid om m'n tv krijgen zeker.

Je zult dat in je tv moeten zoeken, dat weet ik helaas ook niet voor je. Mijn Samsung kan het wel maar niet elke tv kan dat. Misschien heb je nog een handleiding van je tv. Of gewoon even fijn door het menu heen scrollen. Hier kan ik je verder ook niet mee helpen.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan