laptop geluid probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilsin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
hallo allemaal,

ik heb een HP Pavilion DV7 6080ed laptop en ik wou er DMV een headset op gaan teamspeaken, skypen etc. maar het probleem nu is:
alle geluiden van skype,teamspeak enzovoor komen via de headset, maar de geluiden van de games die ik ondertussen speel gaan via de laptop? :S
Bij het configuratiescherm staat bij geluid de "luidsprekers en koptelefoons"als standaardapparaat, en de "communicatie koptelefoons" als standaardcommunicatieapparaat. Ik kan van de Communicatie koptelefoons optie geen standaardapparaat maken :S.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen? zodat ik alle geluid via mijn headset hoor.

ik gebruik btw windows 7 ultimate.

Alvast thx.

Je moet bij afspeelapparaten de luidsprekers uitschakelen. Dan gaat alles automatisch via een andere optie. In dit geval dus je headset.

Graag gedaan.

Zou je dit topic op opgelost kunnen zetten?

Trouwens, als je je koptelefoon eruit haalt, dan moet je de standaard luidsprekers weer aanzetten. Gewoon rechtermuisknop, dan: uitgeschakelde apparten weergeven, dan rechtermuisknop op uitgeschakelde luidsprekers. en dan inschakelen.

Sorry het probleem is nog niet opgelost :S bij game zoals left4dead 2 en APB reloaded doet het geluid het helemaal niet als ik de boxen uitgeschakeld heb staan. ik hoor alleen de mensen op VOIP programma's

Kijk even bij de game instellingen. Daar kan je bij sommige games ook bepalen welkl geluidsapparaat je gebruikt.

En rechtermuisknop rechtsonder bij het geluid. Dan geluiden. Dan tabblad: communicatie. Klik daar even op geen actie ondernemen. Helpt dat?

heb ik gedaan maar helaas geen effect :S
Het vreemde is wel: het introfilmpje van Left4dead 2 heeft wel geluid, maar zodra het menu is geladen niet meer? :S
Ik heb ook de geluidsdriver opnieuw geinstalleerd maar maakt ook niks uit helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan