Laptop gesloopt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sash123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Ik ben heel stom geweest, mijn laptop (acer aspire) liep voor de zoveelste keer vast en toen heb ik een klap erop gegeven. aan de voorkant rechts. Toen deed ie helemaal niets meer. Als ik nu opstart staat er:

Media Test Failure
Exiting PXE Rom
Operating system not found

Is ie nou helemaal kapot of kan ik het misschien nog fixen?

Probeer je harde schijf er eens uit te halen en weer terug te zetten. Misschien ist-ie wat verschoven

Ron

Aangezien hij zegt Operation system not found, maakt hij denk ik geen contact meer met de hardeschijf van jouw laptop. Probeer de hdd er even weer goed in te duwen als hij er niet meer helemaal goed inzit.

ok, de makelaar?

maargoed hoe haal ik die harde schijf eruit, ik bedoel waar zit die? en is dan niet gelijk alles gewist?

De hardeschijf zit op de plaats waar jij hebt geslagen kijk eens in de bios of je hardeschijf wordt gezien/gevonden

ok, de makelaar?

maargoed hoe haal ik die harde schijf eruit, ik bedoel waar zit die? en is dan niet gelijk alles gewist?

Kijk eens onder je laptop, daar zie je meestal wel aanwijzingen over het verwijderen van spullen.

Ron

Als je de harde schijf aankomt wis je niets hoor... Gerust even checken of ie nog wel vastzit...

Maar aangezien je zei dat de klap rechts was denk ik niet dat het de harde schijf was... Ik weet niet hoe het zit met jou laptop (welke aspire heb je?)

Maar bij mijn aspire zit de harddisk links en de cpu, gpu rechts... Dus ik ben bang dat je 1 van die 2 beschadigt hebt :confused:

Als het goed is zit ie onder een apart luikje links. Daar zitten ze tenminste bij mijn acer aspire.

En miss moet je ff naar de makleaar gaan ofzoiets
Mag ik vragen wat een MAKELAAR hiermee te maken heeft?? Een huis kopen en een PC repareren zijn toch echt twee dingen.

BIj laptops zijn alle belangrijke onderdelen vaak te bereiken mbv klepjes. Even aan de onderkant kijken dus en openschroeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan