Laptop gezocht met 'no shared memory'

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Hoi iedereen,

Heeft iemand een tip voor welke laptop ik aan kan schaffen?
Ik zoek er 1 met een aparte grapfische kaart (no shared memory!!)
en dvd-brander. Suggesties?

Neem een ATI videokaart. die heeft naar mijn weten aparte memory. pak dan bijv een HP, maar daar hangt een prijskaart aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik kwam ook telkens uit op HP, maar dan staat er alsnog dit bij:

Grafische kaart
- ATI Radeon HD 4650 grafische kaart, totaal tot 2815 Mb videogeheugen beschikbaar, waarvan 1 Gb gereserveerd DDR3

Is het dan alsnog niet een soort van 'shared memory'?..

Ja, ik kwam ook telkens uit op HP, maar dan staat er alsnog dit bij:

Grafische kaart
- ATI Radeon HD 4650 grafische kaart, totaal tot 2815 Mb videogeheugen beschikbaar, waarvan 1 Gb gereserveerd DDR3

Is het dan alsnog niet een soort van 'shared memory'?..

ja maar ook een deel op de kaart. ATI is ook geschikt om tegamen dus een aanrader. Zelf heb ik Intel Graphics waardoor ik gtasa op lage kwaliteit moet zetten

Complete onzin allemaal, het gaat niet om het merk videokaart, maar om het type...

En wat mijn opmerking over HP laptops betreft:
lees dit even, dan geloven jullie me misschien wel:

http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

Ondanks dit ''geweldige'' onderzoek geloof ik er nog niks van dat HP zo slecht is als zij veronderstellen.

Neem voor de gein ook de comments door.

Ik ga liever voor de praktijk dan een onderzoek van een verzekeringsmaatschappij. Wij verkopen heel veel hp notebooks en deze zien wij niet terug met defecten.

Wat is je budget?

Maximaal duizend euro.

Wat vinden jullie trouwens van de Sony Vaio VPCF11M1E/H.NL3 laptop?
Die is wel 999 euro...
terwijl HP Pavillion ff 300 euro goedkoper is met bijna dezelfde specificaties

Dus de vraag is, is het het waard? Of kan ik net zo goed die ander kopen?

Ondanks dit ''geweldige'' onderzoek geloof ik er nog niks van dat HP zo slecht is als zij veronderstellen.

Ik ga liever voor de praktijk dan een onderzoek van een verzekeringsmaatschappij. Wij verkopen heel veel hp notebooks en deze zien wij niet terug met defecten.

Ja maar persoonlijk vind ik dat HP een goede service heeft de slechtste service vind ik toch ACER:mad: ik vind dat maar troep en vooral als je die aflevering van radar ook hebt gezien.

tog raar dat ze dan op deze conclusie zijn gekomen tweakers snuift dit echt niet uit zijn neus hoor

Wat maakt het nou uit wat voor merk....... Ik bedoel elk merk heeft wel zijn nadelen, iedereen heeft zijn eigen ervaringen en het nadeel van internet is dat eigenlijk alleen de nadelen worden gebracht bijna nooit zet iemand die tevreden is zijn commentaar erbij.

ik heb zelf een packard bell laptop die helaas maar weinig andere merken geheugen slikt, maar aan de andere kant hij werkt nog wel steeds en naar volle tevredenheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan