Laptop gezocht rond €625,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel007

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
45
Hallo allemaal,

ik wil een laptop aanschaffen maar ik heb geen idee welke.
Mijn budget is rond de €625,-
Mijn eisen zijn een snelle laptop voor internet, en beetje videokaart want ik moet voor m'n toekomstige studie aardig zware tekenprogramma's kunnen draaien.

Kunnen jullie mij misschien verder helpen?

M.V.G

Michiel
 
Michel, voor een laptop met een zware videokaart zit je al snel boven jouw budget. Er zijn echter wel relatief snelle laptops maar dan is het maar de vraag welke software je wil gaan gebruiken. Applicaties als CAD en 3DsMax zijn erg zwaar maar heb je het over iets als Photoshop dan komen er al meerdere modellen in aanmerking.
 
Dat hangt er vanaf welke programma's je gaat draaien.. Voorlopig de laatste, maar dat is puur gebaseerd op merk.
Sowieso moet ik Jeroen gelijk geven, met jouw budget moet je geen wonderen verwachten.
Acer is inderdaad een afrader..
 
Ik moet nu weer meegaan met Ronald, die laatste is inderdaad een betere keuze. Die eerste heeft trouwens een 13" scherm, dat is sowieso te klein om software op te draaien die jij van plan bent. Het is in dit geval sowieso erg moeilijk om een specifiek model aan te wijzen. Het gaat om de totaal configuratie. Je kan een hele snelle processor kiezen maar als daarentegen weer een relatief slechtere of mindere videokaart in zit word het alsnog een teleurstelling.
Ik zou als ik jou was gewoon even in de Tweakers.net Pricewatch kijken : http://tweakers.net/pricewatch/cat/496

Daar kun je rechts wat wensen aangeven waarvan je zeker weet dat je ze wil en aan de hand daarvan een model kiezen.
Als je als schermdiagonaal al op z'n minst 15,6" opgeeft word het erg overzichtelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan