laptop gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
806
hallo,
ik zoek een laptop voor school.
er moet windows vista opzitten.
mijn budget is max 650 euro.
het liefst ook nog een beetje snelheid.
robin
 
Met een budget van € 650 val je net in die catagorie "wannabee" notebooks met Sempron processoren... die 7520 heeft een dual core.. en 2gig geheugen.... krantenwijk?
 
Misschien is dit iets, is wel een Celeron processor, maar voldoet verder behoorlijk aan je eisen en je budget, voor 595,- bij computerland:

Inclusief OS / Type Microsoft Windows Vista Home Premium
Processor / Type Celeron M
Processor / Fabrikant Intel
Display (projector) / Diagonale afmeting 15.4 inch
Systeem / Notebooktype Notebook
Productbeschrijving MSI Megabook VR600-094NL - Celeron M 430 1.73 GHz - 15.4" TFT
Afmetingen (BxDxH) 35.8 cm x 25.9 cm x 3.4 cm
Processor Intel Celeron M 430 / 1.73 GHz
RAM 2 GB (genstalleerd) / 2 GB (max.) - DDR II SDRAM
Garantie van de fabrikant 2 jaar garantie
Gewicht 2.5 kg
Stroom 120/230 V wisselstroom ( 50/60 Hz )
Harde schijf 120 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm
Cachegeheugen 1 MB - L2 Cache
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Basic
Optische opslag DVDRW
Display 15.4" TFT actieve matrix 1280 x 800 ( WXGA )
Batterij Lithiumion
Telecom Fax/modem - 56 Kbps
Ingebouwde apparaten Stereoluidsprekers, draadloze LAN-antenne
Systeemtype Notebook
Graphics controller Intel GMA 950
Kaartlezer 4 in 1
Netwerk Netwerkadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE
802.11g
Audio Output Geluidskaart
Input Device Toetsenbord, touchpad
 
Met een budget van € 650 val je net in die catagorie "wannabee" notebooks met Sempron processoren... die 7520 heeft een dual core.. en 2gig geheugen

Wat wilt u daarmee zeggen?
want dat laatste snap ik dus niet
 
Wat ik wilde zeggen is... je hebt het notebook nodig voor school... je wilt dus niet dat het na één jaar al "niet meer mee" kan... Dus zocht ik in de catagorie die "de tand des tijds" oftewel de veroudering, iets langer aankon... dus een dual core met 2 Gigabyte geheugen.... en dan kom je net iets duurder uit....
 
Wat ik wilde zeggen is... je hebt het notebook nodig voor school... je wilt dus niet dat het na één jaar al "niet meer mee" kan... Dus zocht ik in de catagorie die "de tand des tijds" oftewel de veroudering, iets langer aankon... dus een dual core met 2 Gigabyte geheugen.... en dan kom je net iets duurder uit....

maar volgens mij is die prijs ook excl btw want op kieskeurig staat die niet tegen die prijs....
 
Laatst bewerkt:
Helaas heeft kieskeurig "vriendjes"... het is dus geen objectieve onafhankelijke site.... pak gewoon het eerste typenummer dat je vind in kieskeurig en Google daarmee, dan vind je meteen een aantal adressen die goedkoper zijn......
 
Helaas heeft kieskeurig "vriendjes"... het is dus geen objectieve onafhankelijke site.... pak gewoon het eerste typenummer dat je vind in kieskeurig en Google daarmee, dan vind je meteen een aantal adressen die goedkoper zijn......

maar als u een top 3 voor mij zou maken.
waar zal die dan uit bestaan?
 
Wedervraag is: moet je hem zelf betalen?

Ik zou, om zo dicht mogelijk bij het budget te blijven, voor een 7520 gaan of een notebook met soortgelijke specs [dual core, 2 gigabyte geheugen]... Eigenlijk zou ik voor een Toshiba gaan omdat die echt goed tegen een stootje kunnen [die kunnen een val goed overleven, weinige andere notebooks kunnen dat....].... Waarom? Ik ben een "OUDER" die al meermaals "voor het blok" is gezet [niet direct maar indirect door mijn kinderen omdat de docenten van de school opeens met een "eis" kwamen [3DMax of Autocad..X of noem maar iets] die het 1 jaar oude notebook dan net niet aan kon.....] Ik WEET dus dat goedkoop, binnen een schoolomgeving, al heel snel duurkoop kan worden.... Ik weet niet op welk type school je bent, dus ook niet waarvoor je dat notebook precies nodig hebt... maar als je iets doet in de richting "grafische vormgeving", wertuigbouw, architectuur o.i.d. dan geef ik je vast deze "hint"......
 
Laatst bewerkt:
De Acer 7520 zou net passen ... zoek naar de strakste aanbieding...[incl. Win Vista en 2 Gig memory] o.a. hier: http://www.techdepot.nl/ArtikelenOv...=&ArticleGroup=&ArticleCode=&Description=acer

[Ik zag ook dat het ex btw was... maar er is bij Acer veel mogelijk dus zocht ik even verder, vandaar dat ik mijn bericht heb verwijderd]

kleine letter onder de prijs is ook excl btw.
ik heb gekeken en wehkamp heeft opruiming in laptops,
deze hier lijkt me daar de intresantste uit.
want voor de rest worden geen instalatie cd's megeleverd en van deze toch wel he?
bestaan er ook printers waarmee je draadloos kan printen?
we hebben hier al een draadloze router met usb.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het vobis krantje gekregen.
en heb ik op de hoofdpagina een toshiba l40-m10 gezien.
is deze laptop iets?
specefectie's:
15,4'' breedbeeld
intel core duo t2080
vista home basix (ga ik vervangen door xp)
1024 mb geheugen
80 gb harddisk
intel 943gn 128mb sharedvideokaart
dvd + - ReWriter
wrilers lan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan