laptop GPU probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ianno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009
Berichten
3
ik heb een probleem met mijn laptop. ik heb recentelijk een nieuwe installatie van Windows 8 pro engels op mijn laptop gezet van de Nederlandse versie van Windows 8. en alles ging goed. tot ik een nvidia settings opende. hij gaf aan dat de 2 beeldschermen die er op aan waren gesloten. aangesloten waren aan de Intel HD 3000 gpu.

Untitled.jpg

verder heb ik de beeld instellingen gewoon staan hoe je zou denken dat ze horen. alleen er staan 2 rare beeldschermen bij. die nooit zijn aan gesloten.

Untitled.jpg

ik hoop dat anderen zo genoeg info hebben. en dat ze misschien wat info hebben. en ze me willen helpen. en verder ben ik berijkt nog een herinstallatie uit te voeren. maar
 
bij mij werkt het altijd als ik op detect druk op je 2e screenshot, zoniet probeer dan de drivers opnieuw te installeeren met maar 1 scherm aangesloten, sluit daarna pas het 2e scherm aan.
 
@apen, hij heeft maar 1 scherm, dat is het probleem juist..

@ianno, ik raad je aan om beide videokaartdrivers te deinstalleren (hd 3000 series en de gt540m) en vervolgens weer te installeren (eerst de HD3000 en vervolgens de gt540m).

Succes!
 
@apen, hij heeft maar 1 scherm, dat is het probleem juist..

@ianno, ik raad je aan om beide videokaartdrivers te deinstalleren (hd 3000 series en de gt540m) en vervolgens weer te installeren (eerst de HD3000 en vervolgens de gt540m).

Succes!


hartstikke bedankt! ik heb ze gedeïnstalleerd. maar ik kon mijn Intel HD Grafics niet meer installeren, dus dan dacht ik maar. dan installeer ik mijn Nvidia kaart maar. en na een reboot was mijn inter HD weer geinstalleerd en na een test met een spel, werkte mijn videokaart weer als main videokaart. in verplaats van mijn Inter HD Gravics.

met vriendelijke groeten,

Ian Wijma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan